Νταλιάνης Ηλ. Περικλής, Θεολόγος.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος φιλάει την κεφαλή του αιρεσιάρχη Πάπα, δηλώνοντας υποταγή στο παπικό πρωτείο
Βίντεο 19/10/2024 Ομιλία Β’, “Περί Κοινού Πασχαλίου και περί Κοινού Ποτηρίου”, Περικλής Ηλ. Νταλιάνης Θεολόγος
ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟ 2014 ΚΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ
Γνώσεσθε την (Όντως) Αλήθεια | Μάι 16, 2022 |
Παραθέτω ποιό κάτω το Αιρετικό συλλείτουργο του Βαρθολομαίου και του πάπα της Ρώμης, στο Φανάρι κατά την θρονική εορτή του Αγίου Ανδρέα, στις 30/12/2014, για να μην ξεχνάμε τον ρόλο του Βαρθολομαίου, εκεί όπου Αγιορείτης αποστάτης μοναχός είχε συντάξει ύμνο προς τον πάπα, όπου έλεγε “ευλογημένος ο ερχόμενος”, λές και ο πάπας “ήταν κάτι σαν τον Χριστό” (ο αθεόφοβος υμνητής και υπερασπιστής των παιδοφίλων του Βατικανού).Σαφώς αυτό έγινε με τις ευλογίες του οικουμενιστού Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ο οποίος το 2019 επιτέθηκε στην εκκλησία της Ρωσίας, με την αναγνώριση του Ουκρανικού κακοκέφαλου, με στόχο να αρθεί (δήθεν) το αυτοκέφαλο του Πατριαρχείου της Ρωσίας, κατ’ εντολή των δαιμονικών ΗΠΑ, οι οποίες ελέγχονται υπό του διεθνούς Σιωνισμού και θέλουν την εξάλειψη της Ορθοδοξίας.
Τώρα αυτός ο ίδιος αναγνώρισε και την σχισματική δομή των Σκοπίων, εις βάρος της Εκκλησίας της Ελλάδος και της Σερβίας και θα ακολουθήσει και η σχισματική δομή του Μαυροβουνίου. Δηλαδή ο Βαρθολομαίος ενώνει τις αιρέσεις και διαιρεί την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αντί να τον καθαιρέσουν, συνεχίζουν να τον μνημονεύουν. Κάποιοι μάλιστα αθεολόγητοι ηγούμενοι του Αγίου Όρους, αλλά και Μητροπολίτες της Ελλάδος (όπως ο Μονεμβασίας Ευστάθιος, το 2019), επαναλαμβάνουν την αίρεση του παπικού πρωτείου, λέγοντας την πλάνη, ότι δήθεν “ο Βαρθολομαίος είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας”. Δηλαδή έχουν αρνηθεί τον Χριστό, ως κεφαλή της Εκκλησίας, αλλά και το συνοδικό σύστημα της Εκκλησίας μας! Αυτή την πλάνην την λένε και οι παπισταίς, για να στηρίξουν το παπικό αιρετικό δόγμα και το ψευδοαλάθητο του αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης. Τώρα το επαναλαμβάνουν και οι παπισταίς της Ανατολής, επειδή ο Βαρθολομαίος, θέλει να παίξει τον ρόλο “του πάπα της Ανατολής”, μετά το κείμενο της Ραβέννας του 2007, έτσι ώστε να καταργήσει το συνοδικό σύστημα όπως έκανε και στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου της Κρήτης το 2016 και να οδηγήσει τους Ορθοδόξους στην υποταγή προς τον πάπα και εν τέλει τον επερχόμενο Αντίχριστο και την πανθρησκεία τους. Στο ίδιο συλλείτουργο ο πάπας έκανε ομιλία υπέρ “του παπικού πρωτείου” μέσα στον Άγιο Γεώργιο, την οποία χειροκρότησε θερμά ο νέος αιρετικός και Τούρκος αφέλληνας πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο οποίος διαιρεί την Ελλάδα σε πέντε διαφορετικά εκκλησιαστικά καθεστώτα και θέλει να αποσπάσει πλήρος και την διοίκηση των Μητροπόλεων των Νέων Χωρών, από την Εκκλησία της Ελλάδος (όπως κάνει και με τα Δωδεκάνησα), στις οποίες ήδη ορίζει δικούς του Μητροπολίτες, έτσι ώστε να τις εντάξει και εμμέσως στον έλεγχο του Τουρκικού καθεστώτος. Παραθέτω ξανά το γεγονός, για να δουν οι Αγιορείτες ποιόν συνεχίζουν να μνημονεύουν και γιατί ο Βαρθολομαίος σήμερα, διαιρεί την Ορθόδοξη Εκκλησία αλλά και την Ουκρανία, την Ρωσία, την Σερβία, την Ελλάδα, την Αρχιεπισκοπή Αμερικής κλπ, με τις τοπικές εκκλησίες τους, πρός όφελος του Βατικανού, των Ηνωμένων πολιτειών της Αμερικής και της Τουρκίας.
Το ίδιο ισχύει και για τους Μητροπολίτες της Ελλάδος, οι οποίοι τον μνημονεύουν, ακόμη και τώρα που αναγνώρισε την Σκοπιανή σχισματική δομή, ως δήθεν “Μακεδονική Εκκλησία”, η οποία έδιωξε τον κανονικό Επίσκοπο Αχρίδος Ιωάννη, κάτι το οποίο ανοίγει το ενδεχόμενο πολέμου και στην Ελλάδα, όπως έγινε και στην Ουκρανία, μετά την εκεί αναγνώριση εξ αυτού του Πατριάρχου Βαρθολομαίου, του Ουκρανικού κακοκέφαλου.
Για πρώτη φορά μετά το 1054 o Πάπας της παπικής “Εκκλησίας” (αιρέσεως) και ο Οικουμενι(στής)κός Πατριάρχης του Φαναρίου συλλειτούργησαν μαζί σε “Καθολική” και αμέσως μετά σε “Ορθόδοξη” (ουνιτικού τύπου) λειτουργία.
Σημειώνουμε ότι αυτό συμβαίνει ενώ ακόμα δεν έχει αρθεί το αιρετικό δόγμα του filioque, που σύμφωνα με το οποίο το Άγιο Πνεύμα “εκπορεύεται από τον Θεό Υιό” όσο και από τον Θεό Πατέρα.
Επίσης δεν έχει αρθεί το “αλάθητο” του Ποντίφηκα ότι είναι ο “ζων εκπρόσωπος του Χριστού επί Γης”, δηλαδή την κατάργηση της κοσμικής παπικής εξουσίας, η οποία πολεμά τον ίδιο τον Χριστό.
Η Νέα Εποχή δεν επιζητά την καταστροφή των θρησκειών αλλά την Ένωσή τους σε μια κοσμική Πανθρησκεία, υλιστικού περιεχομένου.
Στον Παπισμό – (ο οποίος κακώς ονομάζεται ως “Ρωμαιοκαθολικισμός”), έχουμε μια γνώμη του Πάπα και όλες οι άλλες παύουν να υπάρχουν, ενώ αντίθετα στην Ορθοδοξία επειδή στηρίζεται στο Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα της διαλεκτικής και στον θεσμό της Εκκλησίας δια των Οικουμενικών Συνόδων,, δεν υπάρχει ο “αλάθητος”, αφού το αλάθητο το έχει η εκκλησία ως σώμα Χριστού.
Η δε κακοδοξία και αίρεση των Παπικών (κακώς ονομασθέντων ως “Καθολικών”, αφού έχουν εξέλθει της καθολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας), σχετικά με το Άγιο Πνεύμα δεν είναι διαδικαστικό θέμα, και δεν μπορεί να αγνοηθεί. Για να υπάρξει Ένωση αυτά τα δύο στοιχεία πρέπει να εξαλειφθούν μαζί με όλες τις αιρέσεις, αλλιώς δεν μιλάμε περί Ένωσης αλλά περί υποταγής.
Στην “πανηγυρική” όπως είπαν (αιρετική) Πατριαρχική Θεία Λειτουργία στο Φανάρι συμμετείχε ο Πατριάρχης και τα μέλη της Συνόδου.
Αμέσως μετά, στην Αίθουσα του Θρόνου ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Οικουμενιστής Πατριάρχης υπόγραψαν κοινή Διακήρυξη, ανάλογη με εκείνη που υπέγραψαν στην πρόσφατη συνάντησή τους στα Ιεροσόλυμα.
Το μεσημέρι ο πάπας τέλεσε θεία λειτουργία στον παπικό Ναό του Αγίου Πνεύματος (θέλοντας έτσι να τονιστεί η αίρεση του Φιλιόκβε), στην οποία παρέστη και ο Πατριάρχης, ενώ το απόγευμα τελέστηκε δοξολογία στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος σημείωσε επίσης ότι η έλευση του Πάπα αποτελεί συνέχεια των ανάλογων επισκέψεων που είχαν κάνει οι προκάτοχοί του Παύλος Στ’, Ιωάννης – Παύλος Β” και Βενέδικτος ΙΣτ΄, και «μαρτυρεί τη βούληση της Εκκλησίας της Ρώμης να συνεχιστεί η σταθερά πορεία, προς αποκατάσταση της πλήρους κοινωνίας μεταξύ των Εκκλησιών» (η οποία δεν μπορεί να γίνει αφού ο Παπισμός δεν αποτελεί”εκκλησία”).
Η ψευδοσύνοδος της Φλωρεντίας ή αλλιώς και Σύνοδος της Φερράρας – Φλωρεντίας λέγεται η σύνοδος που από μέρους της παπικής ψευδο – εκκλησίας ήταν η συνέχεια της συνόδου της Βασιλείας που είχε αρχίσει το 1431 από τον πάπα Μαρτίνο τον Ε΄ και μεταφέρθηκε σε πρώτη φάση στη Φερράρα της Ιταλίας το 1438 και αργότερα, το 1439 στη Φλωρεντία της Ιταλίας όπου και εκεί συζητήθηκε το ζήτημα της Ένωσης των δυο εκκλησιών -Ανατολικής και Δυτικής- υπό την ηγεσία του πάπα Ευγένιου Δ’. Η ψευδοσύνοδος αυτή καταδικάστηκε από τις Πανορθόδοξες συνόδους όπως του 1443 και τα ορθόδοξα Πατριαρχεία.
0 Σχόλια