Περικλέους Ηλ. Νταλιάνη Θεολόγου
Ποιό πάνω οι αιρετικοί αντιπρόσωποι των αιρετικών δογμάτων, οι οποίοι συμμετείχαν στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης τον Ιούνιο του 2016.
Ο ΔΙΆΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΣΤΈΣ
Προσφάτως είχα έναν διάλογο με κάποιον παλαιό συμφοιτητή της Θεολογίας, ο οποίος δυστυχώς έχει επιρρεαστεί από τις ιδέες των οπαδών της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου της Κρήτης του 2016, οι οποίοι έχουν εκκλησιολογική σύγχυση και έτσι θα παραθέσω τα κύρια σημεία προς όφελος των πολλών, σε συνδυασμό με παλαιότερες αναλύσεις μου, σε ότι έχει να κάνει με την εισπήδηση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου μέσα στις Εκκλησίες της Ελλάδος και της Ουκρανίας! Στην αρχή του διαλόγου ομιλεί ο συμφοιτητής και μετά εν συνεχεία του απαντάω. Τα επιχειρήματα που λέει ουσιαστικά είναι επιχειρήματα των οικουμενιστών ψευδο – γεροντάδων, οι οποίοι όπως και οι ψευδοπροφήτες της Παλαιάς διαθήκηις, προσπαθούν να παραπλανήσουν τους πιστούς και να στηρίξουν τους αιρετικούς ψευδοποιμένες και ψευδεπισκόπους, ώστε αυτοί να μην χάσουν το ποίμνιό τους. ΜΕΤΑ θα παραθέσω απάντηση και αναίρεση στις “100 σελίδες και θέσεις” του επισκόπου Κυρίλλου Κατερέλου, ο οποίος υπερασπίζεται το Κολυμπάρι.
Παλαιός Συμφοιτητής:
“KAΛH ΣOY MEPA ΠEPIKΛH. TI KANEIΣ;XPONIA ΠOΛΛA ΓIA THN ΣHMEPINH HMEPA. ΠANTA H ΘEOMHTOP NA ΣKEΠEI TO EΘNOΣ MAΣ. ΣHMEPA ΣYMMETEIXA ΣTH ΘEIA ΛEITOYPΓIA ΣTO METOXI THΣ MONHΣ ΞENOΦΩNTOΣ AΓIOY OPOYΣ ΣTH NEA IΩNIA KAI MNHMONEYΣE TON ΠATPIAPXH.KAΛH ΠANAΓIA.”
Απάντηση δική μου:
Να είσαι καλά Γρηγόρη η Παναγία μαζί σου, με την μητέρα σου και με τους συγγενείς σου. Το ξέρω γι’αυτό φτιάχνουν παντού μετόχια του Φαναρίου, ώστε να μνημονεύουν τον Πατριάρχη. Ομοίως πήραν και τον Άγιο Νικόλαο στον Ευαγγελισμό, από την εκκλησία της Ελλάδος! Αλλά καλό είναι να μην πηγαίνεις σε αυτούς Εκκλησία, όπως ομοίως και στην Παντοκράτορος και Ιβήρων, γιατί εκεί αναγνωρίζουν τους Ουκρανούς σχισματικούς του Επιφανίου, οι οποίοι είναι και αχειροτόνητοι και Ουνίτες.”
Πρώην Συμφοιτητής:
“ΔYΣTYXΩΣ ΣHMEPA EXOYME ΣήYΣTHMATOΠOIHΣEI THN ΓNΩΣH MAΣ ΣE OΛA TA EΠIΠEΔA AKOMA KAI ΣTHN EKKΛHΣIA KYPIΩΣ AΠO TIΣ EKKΛHΣIAΣTIKEΣ OPΓANΩΣEIΣ. XANOYME THN ΠHΓH AΠΛANOΣ KAI ΘEOΠNEYΣTOΣ EΠEIΔH ΔEN ΛEME THN EιYXH KAI TPEXOYME ΣTA NEPOΠIΣTOΛA.” (Σημείωση, εδώ βλέπουμε ότι οι νεωτεριστές δεν ομιλούν με την πατερική γλώσσα, αλλά ομιλούν αόριστα και χωρίς νόημα. Επίσης μας λένε εμμέσως ως “οργανωσιακούς”, παρότι ουδεμία σχέση έχουμε με εκκλησιαστικές οργανώσεις, μάλλον οι ίδιοι έχουν ξεκινήσει από εκεί και μετά ξέφυγαν εντελώς).
Απάντηση δική μου
Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Οι οργανώσεις τι σχέση έχουν, εάν ο Βαρθολομαίος διώκει την κανονική Αρχιεπισκοπή Ουκρανίας του Ονουφρίου, η διακόπτει την Αποστολική διαδοχή των κανονικών χειροτονιών στην Ουκρανία και τα Σκόπια, ή ο ηγούμενος της Ξενοφώντος συνπροσεύχεται με αιρετικούς και σχισματικούς!Για ποιες οργανώσεις μιλάς, για αυτές που στηρίζουν έμμεσα τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, την συνέχεια της μνημόνευσής του και τις αιρετικές διδασκαλίες του; Άλλωστε και οι ίδιες οι Μητροπόλεις που πηγαίνεις, τώρα έχουν μετατραπεί σε ΜΚΟ, από πρώην πρόσωπα δημοσίου δικαίου. Και η “Αποστολή”, οργάνωση και ΜΚΟ της Αρχιεπισκοπής είναι, έτσι ώστε να πέρνουν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ κ.λπ.”
Συμφοιτητής
EΓΩ ΔEN ΠPOTIMΩ KAΘOΛOY TIΣ OPΓANΩΣEIΣ. H ZΩH EΓINE ΠEPIΠΛOKH ME OΛEΣ TIΣ OPΓANΩΣEIΣ. EMEIΣ AΠΛA KANOYME YΠAKOH ΣTO ΠATPIAPXEIO KAI ΣTH ΣYNOΔO THΣ EΛΛAΔOΣ. AYTOI EXOYN THN EYΘYNH KAI TO TIMONI THΣ EKKΛHΣIAΣ. ΔIΑΦOPETIKA EIMAΣTE EKTOΣ EKKΛHΣIAΣ. O KYPIOΣ EΞAΓOPAΣE THN EKKΛHΣIA ME TO AIMA TOY.ΔEN ΘA THN AΦHΣEI AKYBEPNHTH.” (Σημείωση δική μου, εδώ ο πρώην συμφοιτητής έχει και πάλι δογματική σύγχυση, γιατί συνδέει το θεσμό της Εκκλησίας με διάφορα πρόσωπα, τα οποία μάλιστα πολεμούν εκ των έσω την Εκκλησία ως “δούρειοι ίπποι” και ομιλεί από μόνος του για οργανώσεις, χωρίς να του πω κάτι συγκεκριμένο, διότι πολύ απλά οι οικουμενιστές θέλουν να βάζουν “στάμπα” επάνω στους ορθοδόξους χριστιανούς πετώντας τους λάσπη).
Απάντηση δική μου στον συμφοιτητή
Δεν υπάρχουν πλέον “ζωντανές” οργανώσεις όπως (αυτές που ενωείς προφανώς, όπως τη “ζωή”, τον “Σωτήρ” κ.α., αφού οι ιδρυτές τους έχουν πεθάνει και οι νεώτεροι που ανέλαβαν έχουν συμβιβαστεί κ.λπ), ούτε εγώ ανήκω σε κάποια οργάνωση, διότι η Εκκλησία είναι ένα σώμα. Εμείς ήμαστε παιδιά των παλαιών ορθοδόξων παραδοσιακών ενοριών. Βέβαια οι οργανώσεις αυτές δημιουργήθηκαν όταν οι Βαυαροί είχαν φέρει στην Ελλάδα την προτεσταντική κατήχηση, με στόχο να καταργήσουν την Ορθόδοξη κατήχηση. Οπότε καλώς τότε έγιναν οι εκκλησιαστικές οργανώσεις με στόχο την κατήχηση των Ελλήνων, ασχέτως εάν σήμερα είναι απλός βιβλιοπωλεία. Αντίθετα προφανώς δεν γνωρίζεις ότι οργάνωση είναι και η “Αποστολική διακονία της εκκλησίας της Ελλάδος”. Επίσης το Πατριαρχείο δεν έχει καμία σχέση με το παλαιό Ορθόδοξο Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης, αλλά από το 1921 είναι τουρκικό ίδρυμα που προωθεί την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑ και τον παντουρκισμό δια του τούρκου έφεδρου ανθυπολοχαγού Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Δηλαδή εσύ θεωρείς την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑ ως δήθεν “Εκκλησία”; Μη γένοιτο.
Το 2025 ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος θέλει κοινό Πασχάλιο με τον αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης. Και ο Νεστόριος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ήταν, αλλά δεν ήταν μέλος της Εκκλησίας, αφού εξέπεσε αυτής, γι’αυτό και καθαιρέθηκε. Έχεις εκκλησιολογική σύγχυση. Δηλαδή εσύ θα έκανες υπακοή στον αιρετικό Νεστόριο, ή στον αιρετικό Άρειο, με την δικαιολογία ότι αυτοί ήταν στο τιμόνι τότε της εκκλησιαστικής διοίκησης;;
Επίσης ξεχνάς το Κολυμπάρι όπου εκεί οι αιρέσεις αναγνωρίστηκαν από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ως “εκκλησίες”. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος θεωρεί τις θρησκείες ως “οδούς ΣΩΤΗΡΊΑΣ”. Και μου λες ότι αυτός κυβερνά την Εκκλησία; Με μηδέν δικό του ποίμνιο; Άλλωστε το μεγαλύτερο Πατριαρχείου της Μόσχας, έχει διακόψει την κοινωνία με το αιρετικό Φανάρι. Ο Χριστός είναι ο ιδρυτής και ο κυβερνήτης της Εκκλησίας. Στην εκκλησιαστική ιστορία έχουμε άλλωστε και πολλές αιρετικές ψευδο – συνόδους, όπως ήταν αυτές της μονοφυσιτικής Ληστρικής ψευδοσυνόδου του 449, της ενωτικής Λυώνος του 1274, της ενωτικής ψευδοσυνόδου της Φερράρας και Φλωρεντίας του 1438 – 39 κ.λπ.
Απάντηση παλαιού συμφοιτητή σε εμένα.
“H MOΣXA EXEI ΦIΛOΔOΞIEΣ KAI ΘEΛEI THN ΠPΩTOKAΘEΔPIA.H OPΘOΔOΞIA ΠANTA HTAN MIKPH ZYMH. ΓIA TH ΣYNOΔO ΣTHN KPHTH AΠANTAEI ΣE OΛA ME EΠIXEIPHMATA Ο KATEPEΛOΣ ΣE 100 ΣEΛIΔEΣ. EINAI ANOIKTO ΣTO INTEPNET.”
Απάντηση δική μου προς αυτόν
“Δηλαδή είσαι υπέρ της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑΣ; Όπως η Κωνσταντινούπολη έγινε η δεύτερη Ρώμη, έτσι και η Μόσχα είναι η τρίτη Ρώμη. Γιατί σας χαλάει την πρωτοκαθεδρία;
Το Παπικό ψευδο-πρωτείο
Αυτό που λες πρώην συμφοιτητή, “ότι όποιος δεν είναι με τον Βαρθολομαίο είναι δήθεν εκτός εκκλησίας”, είναι η αίρεση του Παπικού πρωτείου. Έχεις σπουδάσει θεολογία και θα έπρεπε να τα ξέρεις αυτά. Όλοι οι Άγιοι της Εκκλησίας, λένε ότι το κέντρο της εκκλησίας είναι ο Χριστός και όχι ο εκάστοτε Πατριάρχης, πόσο μάλλον όταν αυτός είναι και αιρετικός Πατριάρχης. Μην γίνεστε προσωπολάτρες και ειδωλολάτρες, λατρεύοντας θνητούς ανθρώπους.”
Τελευταία απάντηση πρώην συμφοιτητή προς εμένα
“ΔEN AΠOΦAΣIZEI MONOΣ TOY O BAPΘOΛOMAIOΣ H O IEPΩNYMOΣ. YΠAPXEI ΣYNOΔOΣ.”
Απάντηση δική μου προς αυτόν
Ποιά σύνοδος με εμπαίζεις. Από πότε έχει να συγκληθεί η Ιεραρχία της Ελλάδος. Μόνο για τις εκλογές νέων Μητροπολιτών συνέρχονται. Επίσης παραβίασαν την απόφαση της συνόδου της ιεραρχίας του Μαϊου του 2016, λίγο πριν το Κολυμπάρι, η οποία είχε πει ότι “οι χριστιανικές ομολογίες δεν είναι εκκλησίες*, αλλά τελικά στο Κολυμπάρι η αντιπροσωπεία υπέγραψε ότι αυτές είναι δήθεν “Εκκλησίες”. Δηλαδή είχαμε παραβίαση των αποφάσεων της Συνόδου της Ιεραρχίας του Μαϊου 2016. Επίσης όλοι εσείς έχετε καταργήσει τις Οικουμενικές Συνόδους και την διδασκαλία τους. Ποιοί είστε εσείς και με ποιο θράσος καταργείται τις Οικουμενικές Συνόδους της Εκκλησίας και μετά μου μιλάτε και για “Εκκλησία” (εννοώντας την παρασυναγωγή τους) και λέτε και την βλασφημία ότι δήθεν “εκκλησία είναι ο εκάστοτε Πατριάρχης Βαρθολομαίος”, ή ότι “μία τοπική Διαρκής και μειοψηφούσα σύνοδος των Αθηνών ή του Φαναρίου με 12 μόλις επισκόπους, “είναι δήθεν “ανώτερη” από τις Οικουμενικές Συνόδους της Εκκλησίας”…. Αλήθεια; Που τις μάθατε αυτές τις βλασφημίες, στην μεταπατερική Ακαδημία του Βόλου, ή στην Ακαδημία της Κρήτης, όπου έγινε καί η ψευδοσύνοδος; Γιατί τους λέτε δήθεν όλους αυτούς”ως κεφαλή της Εκκλησίας”, επειδή προσκυνούν τον αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης! Αυτό είναι το κριτήριο της δήθεν “κανονικότητάς σας”, ή μήπως και η αναγνώριση από τον άθεο και εκκλησιομάχο “Καίσαρα”! Είναι λοιπόν προφανές ότι εδώ έχουμε ένα νέο Παπισμό της Ανατολής, ο οποίος αντίκειται τόσο στην διδασκαλία της Αγίας Γραφής, όσο και στην διδασκαλία των Οικουμενικών Συνόδων!
Ο Απόστολος Παύλος λέει “ως κέντρο της Εκκλησίας” τον Μεγάλο Αρχιερέα Χριστό
Ο Απόστολος Παύλος θέλοντας να τονίσει τη μεγάλη σημασία της ομολογίας της πίστης μας προς το Χριστό, είπε: «Ἔχοντες οὒν ἀρχιερέα μέγαν διεληλυθότα τοὺς οὐρανούς, Ἰησοῦν τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ, κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας». Αφού, δηλαδή, έχουμε μεγάλο Αρχιερέα, που έχει πλέον περάσει από τους ουρανούς και μπήκε στην αιώνια κατάπαυση, όπου μας περιμένει, που δεν είναι απλός άνθρωπος, αλλά είναι ο Υιός του Θεού, ας κρατάμε καλά την ομολογία της πίστης μας προς Αυτόν, τον Κύριο και Σωτήρα μας Ιησού Χριστό. Ένα τέτοιο παράδειγμα παρόμοιας ομολογίας ήταν και ο Άγιος Αιμιλιανός, που έζησε μεταξύ 8ου και του 9ου αιώνα μ.Χ. Η Ορθόδοξη αυτή ομολογία του Αγίου, ομολογεί ότι κέντρο της εκκλησίας είναι ο ίδιος ο Χριστός μας, ο ιδρυτής της Εκκλησίας και όχι ο κάθε Πατριάρχης (και μάλιστα αιρετικός), όπως η αιρετική θεωρία του Βατικανού και της παπικής αιρέσεως θέλει, την οποία αντέγραψαν δυστυχώς στο Φανάρι, για να φτιάξουν τον Πάπα της Ανατολής (στο πρόσωπο του Πατριάρχου Βαρθολομαίου).
Ο Αιμιλιανός ήταν επίσκοπος Κυζίκου μετά το Νικόλαο, στα χρόνια 787 – 815 μ.Χ. Αγωνίστηκε με όλη τη δύναμη που του παρείχε ο Θεός για την τιμητική προσκύνηση των αγίων εικόνων, όταν αυτοκράτορας ήταν ο εικονομάχος Λέων ο Ε’. Αθλητής της Ορθοδοξίας, μιλούσε θερμότατα γι’ αυτή και ενίσχυε τους πιστούς να υπομένουν καρτερικά τους ασεβείς διωγμούς. Υπέφερε πολλές κακοπάθειες και θλίψεις και πέθανε τελικά εξόριστος, σαν γνήσιος Ομολογητής της ορθής πίστης, διακόπτοντας την κοινωνία με τους εικονομάχους.
Οι θέσεις Κατερέλου για το Κολυμπάρι
Μου λες επίσης για τις θέσεις του Κατερέλου, ο οποίος διαστρεβλώνει την εκκλησιολογική θεολογία και το μόνο που κάνει είναι να διδάσκει το νέο Παπικό ψευδο-πρωτείο του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και να μνημονεύει αντικανονικά τον Πατριάρχη εντός της Εκκλησίας της Ελλάδος, αυτός και οι άλλοι βοηθοί επίσκοποι του Φαναρίου, οι οποίοι δεν έχουν δικό τους ποίμνιο (βλέπε και τα κάτωθι σχετικά βίντεο, από παλαιότερες δημοσιεύσεις του Ορθόδοξου Χριστιανικού Περιοδικού, ΓΝΏΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΌΝΤΩΣ ΑΛΉΘΕΙΑΝ).
α) Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΉ ΜΝΗΜΌΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΆΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΊΟΥ ΣΤΗΝ ΙΕΡΆ ΜΟΝΉ ΑΓΆΘΩΝΟΣ ΦΘΙΏΤΙΔΑΣ (2023).
Γιατί οι πρόωρες Αγιοκατατάξεις από το Φανάρι;
Περικλέους Ηλ. Νταλιάνη, Θεολόγου
Μέσα σε ένα κατανυκτικό περιβάλλον, στο δρόμο προς το Λυχνό και αρκετά κοντά στην Υπάτη, συναντάμε την Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου και Οσίου Αγάθωνος, σε υψόμετρο 553 μέτρα στην πλαγιά του όρους «Οίτη». Κτισμένη τον 14ο-15ο αιώνα αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα βυζαντινής τεχνοτροπίας. Η προφορική παράδοση αναφέρει πως το παλιό Μοναστήρι, που ασκήτευε ο Όσιος Αγάθωνας και βρισκόταν στα όρια των γειτονικών χωριών Λυχνού και Καστανιάς, έπαθε καθίζηση και η εικόνα της Παναγίας εξαφανίστηκε, για να βρεθεί σε φωτόλουστη σπηλιά και εκεί, κοντά στη σημερινή του θέση, να χτίσει ο Όσιος το μοναστήρι τον 14ο με 15ο αιώνα.
Την Κυριακή 22/01/2023, έγινε Αρχιερατικό συλλείτουργο στην Ιερά Μονή Αγάθωνος, με αφορμή την πρόσφατη Αγιοκατάταξη του Ιερομονάχου πατρός Βισαρρίωνα Κορκολιάκου, του οποίου το σκήνωμα βρέθηκε άφθαρτο. Πάνω σε αυτό ο Αρχιμ. Δαμασκηνός Θ. Ζαχαράκης
Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγάθωνος έχει δηλώσει ότι:
“Η 3η Μαρτίου 2006 είναι για το μοναστήρι μας μια μέρα ιδιαίτερα ευλογημένη από τον Θεό, αφού τη μέρα αυτή, έγινε από τους πατέρες της μονής η εκταφή του προ δεκαπενταετίας αποβιώσαντος αδελφού της Ιεράς μονής μας πατρός Βησσαρίωνος Κορκολιάκου, κατά τη οποίαν το ευλογημένο σκήνωμα του βρέθηκε ολόκληρον, άφθαρτον και ευωδιάζον!
Το γεγονός αυτό μας συγκλόνισε όλους και μας προκάλεσε ιδιαίτερη συγκίνηση και μεγάλο θαυμασμό.
Με τους πατέρες της μονής, συγκλονισμένοι από την πρωτόγνωρη αυτή εμπειρία, διαχειριστήκαμε το γεγονός αυτό με φόβο Θεού, ταπείνωση και προσοχή, υπακούοντες πάντοτε στις οδηγίες του Μητροπολίτη μας, και ενεργούντες σύμφωνα με όλα όσα η Αγία μας Εκκλησία ώρισε, χωρίς την παραμικρή παρέκκλιση”…
Παρόλα ταύτα η Αγιοκατάταξη έγινε πολύ νωρίς από το Πατριαρχείο, διότι η Ιερά Παράδοση ορίζει ότι πρέπει να συμπληρωθούν 100 τουλάχιστον έτη από την κοίμηση του Αγίου και επίσης ο γέροντας Βισαρρίωνας κοιμήθηκε μόλις το 1991, πολύ νωρίς για την αγιοκατάταξη, χωρίς βέβαια να αμφισβητείται η αγιότητά του. Το πρόβλημα είναι ότι το Φανάρι από την μία προβαίνει σε σωρεία αγιοκατατάξεων από το 2019 και εντεύθεν, ως “αντάλλαγμα” προς Ιερές μονές και Μητροπόλεις (με υποψηφίους προς Αγιοκατάταξη Αγίους) για να τις οδηγήσει στην αναγνώριση του Ουκρανικού σχίσματος, ως δήθεν “Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας”, αλλά και στην ανοχή ή αναγνώριση εξ αυτών, της Οικουμενιστικής και πανθρησκειακής πολιτικής του Φαναρίου και εν συνεχεία της ψευδοενώσεως με τον Πάπα. Δηλαδή αγιοκατατάσει τους νέους Αγίους χωρίς να εφαρμόζει την Ορθόδοξη διδασκαλία και τον βίον τους, την ίδια ώρα όπου ταυτοχρόνως και κακοδόξος αναγνωρίζει “Ιεροσύνη” στους αιρετικούς (όπως τους Παπικούς, τους Αγγλικανούς, τους Μονοφυσίτες, κ.λπ), αλλά και στους σχισματικούς της Ουκρανίας.
Επίσης πολλούς μεγάλους Αγίους της Ορθοδοξίας, όπως τους “Κολυβάδες” Αγίους, τον Άγιο Μακάριο Επίσκοπο Κορίνθου και τον Χριστόφορο Παπουλάκο, δεν τους έχει ακόμη αγιοκατατάξει, παρότι όλο το σώμα της Εκκλησίας αναγνωρίζει την αγιότητά τους.
Ακόμη και πολύ μεγάλοι Άγιοι, όπως ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο Εθνοϊεραπόστολος και εθνοϊερομάρτης Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, άργησαν να αγιοκαταταχθούν από το Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως, το οποίο εφαρμόζει κοσμική πολιτική, ακόμη και στην αγιοκατάταξη των Αγίων. Φυσικά στο εν λόγω συλλείτουργο, ο εκπρόσωπος (άνευ ποιμνίου), του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου, επίσκοπος κ. Θεοδώρητος, δεν έχασε πάλι την ευκαιρία να μνημονεύσει αντικανονικός εντός της Μητροπόλεως Φθιώτιδος, η οποία ανοίκει στην Εκκλησία της Ελλάδος, τον Πατριάρχη βαρθολομαίο.
Ο Όσιος Χριστόφορος Παπουλάκος
Ο Παπουλάκος, με τη ζωή και τον αγώνα του εξέφραζε την αντίδραση του Ορθόδοξου Έλληνα έναντι των αλλοιώσεων από το κοσμικό πνεύμα που είχε αρχίσει να διεισδύει στις ψυχές των ανθρώπων, μετά την απελευθέρωση εξοβελίζοντας τις πατροπαράδοτες αξίες του πολύπαθου γένους μας. Υπήρξε μια από τις προσωπικότητες, που έδωσαν μάχη για να διασώσουν τον άνθρωπο από το νέο δυτικότροπο μοντέλο ζωής, κηρύττοντας όχι μόνο το λόγο του Θεού, αλλά και το λόγο υπέρ των αξιών του ανθρώπου, γεγονός που καταπατά τόσο η Παγκοσμιοποίηση σήμερα όσο και η παναίρεση του διαθρησκειακού συγκριτικού, στοιχεία που υπηρετεί το σημερινό Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως.
β) ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΉ ΜΝΗΜΌΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΆΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΊΟΥ ΣΤΗΝ ΙΕΡΆ ΜΗΤΡΌΠΟΛΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΊΑΣ ΚΑΙ ΣΠΆΡΤΗΣ
Από την εορτή του Πολιούχου Όσιου Νίκωνος του Μετανοείτε Σπάρτης
Ο νέος “Πάπας της Ανατολής”
Περικλής Ηλ. Νταλιάνης, Θεολόγος.
Η Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης, ανοίκει στις ιστορικές και πρώτες Μητροπόλεις των Παλαιών Χωρών, δηλαδή αυτών που απελευθερώθηκαν πρώτες από τον Τουρκικό ζυγό και βάση του καταστατικού χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, μνημονεύεται κανονικά η “Ιερά Ημών Σύνοδος” και όχι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, αφού η Εκκλησία της Ελλάδος, είναι αυτοκέφαλη από το 1850. Φαίνεται ότι σε κάποιους δεν αρέσει αυτό και θέλουν να καταργήσουν το αυτοκέφαλο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Άλλωστε τι να πούμε όταν το 2019, ο οικείος μητροπολίτης Σπάρτης Σεβ.κ.Ευστάθιος, δήλωνε σε συνέντευξή του, ότι “η κεφαλή της εκκλησίας είναι(δήθεν)ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος” (και όχι ο Χριστός). Αυτή την άποψη, θα την ζήλευαν και οι ποιό φανατικοί παπιστές και οπαδοί του αίρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης, εκεί όπου πιστεύουν στο παπικό πρωτείο, από τον 8ο αιώνα, καθότι οι παπιστές νομίζουν ότι έχουν “εξορίσει” τον Χριστό εις τους Ουρανούς, θεωρώντας αυτόν “ως απειλή”, όπως άλλωστε έκαναν και οι Φαρισαίοι έναντι του Ιησού Χριστού. .Η δήλωση έγινε εἰς τὸ «Super TV», όπου και ὡμίλησεν τότε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Σπάρτης καὶ μεταξὺ ἄλλων ἀνέφερε τὰ ἑξῆς, ὡς ἐδημοσιεύθησαν τὴν 25ην Ὀκτωβρίου 2019: Είπε:
«Τὸ Πατριαρχεῖο μας τὸ Οἰκουμενικὸ παίζει ἕνα ρόλο συντονιστικὸ ὅλης τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἶναι περίπου 900.000.000 χριστιανῶν Ὀρθοδόξων ποὺ ἀναγνωρίζουν Κεφαλὴ τῆς Ὀρθοδοξίας ἐπὶ τῆς γῆς, γιατί ἡ Κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας μας γενικῶς ἀναγνωρίζουμε ὅτι εἶναι ὁ Χριστός μας. Ἀλλὰ ἐπὶ τῆς γῆς εἶναι ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης. Δὲν θὰ ἔχουν πρόσβαση ὅλες οἱ ἄλλες χῶρες οἱ Ὀρθόδοξες, ἂν μετακινηθεῖ τὸ Πατριαρχεῖο σὲ κάποια χώρα μὲ τὴν ὁποία ἡ χώρα τους δὲν ἔχει πολὺ καλὲς σχέσεις. Καὶ ἔχουμε τέτοια περιστατικά. Ἐνῶ ἐκεῖ τὸ Πατριαρχεῖο τουλάχιστον θεωρεῖται ὅτι εἶναι ἕδρα τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ σύμφωνα μὲ τὴ συμφωνία τῆς Λωζάννης εἶναι ὑποχρεωμένο νὰ δέχεται ὁποιονδήποτε θελήσει νὰ ἐπισκεφθεῖ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ ὁ Πατριάρχης θεωρεῖται Ἀρχηγὸς Κράτους… ἐφόσον λένε ὅτι ἂν μετακινηθεῖ θὰ ΄ρθεῖ ἐδῶ στὴ Σπάρτη, χαρᾶς εὐαγγέλια, τί ἄλλο θὰ θέλαμε ἐμεῖς νὰ δοῦμε Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο ἐδῶ στὴ Σπάρτη. Ὄχι μόνο θὰ ἦταν πλέον ὁ ὀμφαλὸς τῆς γῆς, ὁ ὀμφαλὸς τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὁ τόπος μας, ἀλλὰ ὁ,τιδήποτε ἄλλο καλὸ καὶ εὐλογημένο, θὰ τὸ βλέπαμε ἐδῶ μὲ τὴν παρουσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου».
Ἐρωτῶμεν: τον Σεβασμιώτατο Σπάρτης Πόθεν ἐξάγεται ὅτι ἔχει «συντονιστικὸν ρόλον» τὸ Πατριαρχεῖον, ανά την Ορθοδοξία; Δεν γνωρίζει ο Σεβ. Σπάρτης, ότι η ανώτατη αρχή της Ορθοδοξίας, είναι οι Οικουμενικές Σύνοδοι και όχι ένας Πάπας ή ένας αντίστοιχα Πατριάρχης και μάλιστα Οικουμενιστής, όπως είναι ο κ. Βαρθολομαίος! Ἀπὸ που εξάγει το συμπέρασμα αυτό, από την Τουρκοκρατίαν; Μα στην Τουρκοκρατία, δεν ίσχυε το κανονικό δίκαιο της Εκκλησίας, αλλά η Τουρκική διοίκηση. Μήπως ζηλεύουν αυτό το σύστημα και θέλουν να το επαναφέρουν, με ότι αυτό συνεπάγεται και από εθνικής πλευράς; Επίσης από πού εξάγει το συμπέρασμα ότι εἶναι συμφυὲς μὲ τὴν Ὀρθοδοξίαν ἡ ὕπαρξις «συντονιστικοῦ ρόλου»; Δεν γνωρίζει ότι κάθε έθνος έχει τον πρώτο αυτού τον Αρχιεπίσκοπο και τη Ιερά αυτού Σύνοδον; Δεν γνωρίζει από τους κανόνες της εκκλησίας, ότι και το Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως, έχει συγκεκριμένα όρια δικαιοδοσίας; Ποῦ εὑρίσκεται γραμμένον ὅτι ἐπὶ τῆς γῆς ὑπάρχει «κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας» καὶ μάλιστα ὅτι αὐτὴ εἶναι ὁ «Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης»;
Αυτή την πλάνη υποστήριξαν πρώτοι οι οπαδοί του πάπα Νικολάου, το 867, επί Πατριαρχείας του Μεγάλου Φωτίου, τότε που προήλθε και το πρώτο σχίσμα με τους παπικούς, λόγω των αιρέσεων του Παπικού πρωτείου και του Φιλιόκβε (και εκ του Υιού). Τώρα την σκιτάλη της αιρέσεως του Παπισμού, αντιγράφει το Τουρκικό ίδρυμα του Φαναρίου, το οποίο καμία σχέση δεν έχει με το παλαιό Ορθόδοξο Χριστιανικό Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως, αφού το Φανάρι παραβιάζει τόσο τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, όσο και τις Πανορθόδοξες Συνόδους και αποφάσεις του ιδίου του Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως. Ποῖος Πατὴρ τῆς Ἐκκλησίας ἢ Σύνοδος λέγει ὅτι ὑπάρχει «ἕδρα τῆς Ὀρθοδοξίας»; Κανένας! Αντίθετα όλοι οι Άγιοι Πατέρες, καταδικάζουν τον πάπα της Ρώμης, διότι έγινε και αρχηγός κράτους (του Βατικανού) κάτι που απαγορεύεται από τους Ιερούς κανόνες της Εκκλησίας. Ποτέ στην Βυζαντινή Αυτοκρατορία, ο Πατριάρχης δεν ήταν ταυτόχρονα και Αυτοκράτορας ή αρχηγός κράτους. Εἶναι Ὀρθόδοξον ο Πατριάρχης, νὰ εἶναι «Ἀρχηγὸς Κράτους», δηλ. νὰ ἔχη πολιτικὴν ἐξουσίαν και μάλιστα με την συνθήκη της Λωζάνης, όπως λέει ο Σεβ. Ευστάθιος; Σαφώς και όχι! Άλλωστε η συνθήκη της Λωζάνης, είναι μία κρατική συμφωνία η οποία δεν αντικαθιστά τους κανόνες της Εκκλησίας. Αλλά ποιό κράτος εννοεί ο κ. Ευστάθιος όταν λέει, ότι “ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι αρχηγός”, όταν το Φανάρι βρίσκεται σκλαβωμένο στο Τουρκικό Κράτος, το οποίο μάλιστα έχει και πολιτική ηγεσία. Ὁ «ὀμφαλὸς τῆς Ὀρθοδοξίας» εἶναι ὅπου μεταφέρεται τὸ Πατριαρχεῖον Κωνσταντινουπόλεως; Ὑπάρχει «ὀμφαλὸς» τῆς Ἐκκλησίας; Ὁ Πάπας μόνον πιστεύει ὅτι εἶναι ἡ Κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας ἐπὶ τῆς γῆς καὶ Ἀρχηγὸς Κράτους.
ΟΡΘΌΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΌ ΠΕΡΙΟΔΙΚΌ ΓΝΏΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΌΝΤΩΣ ΑΛΉΘΕΙΑΝ, ΝΟΈΜΒΡΙΟΣ,ΔΕΚΈΜΒΡΙΟΣ, 2022.
γ) ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΉ ΜΝΗΜΌΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΆΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΊΟΥ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΠΊΣΚΟΠΟ ΚΎΡΙΛΛΟ ΚΑΤΕΡΈΛΟ, ΕΝΤΌΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΎ ΝΑΟΎ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ
Ο Επίσκοπος Κύριλλος Κατερέλος για το Κολυμπάρι
Συνέχεια απάντησης στον πρώην συμφοιτητή
Οι θέσεις του Κυρίλλου Κατερέλου για το Κολυμπάρι έχουν αναιρεθεί και από την Μητρόπολη Πειραιώς. Βέβαια πως γίνεται η Μητρόπολη Πειραιώς, από την μία να θεωρεί ως αιρετικές τις απόψεις του Κολυμπαρίου και του π. Κατερέλου και ταυτόχρονα να του επιτρέπει να λειτουργεί τακτικά εντός της Αγίας Τριάδας Πειραιως, μνημονεύοντας μάλιστα αντικανονικά τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο (όπως έκανε και πρόσφατα στις 21/07/2024), δηλαδή τον εμπνευστή του Κολυμπαρίου και του Ουκρανικού Κακοκεφάλου, αυτό μόνο ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ μπορεί και το κάνει!
Η Ακαδημαϊκή πορεία του
Τον Επίσκοπο Κύριλλο Κατερέλο τον έβαλαν με “μέσον” (τον Πατριάρχη), στην θεολογική σχολή Αθηνών (τμήμα κοινωνικής Θεολογίας), για να διδάσκει τις απόψεις του Φαναρίου, κάνοντας προπαγάνδα στους φοιτητές. Ο π. Κ. Κατερέλος είχε σπουδάσει κανονικά στο τμήμα ανθρωπιστικών σπουδών, έχοντας τότε διδακτορικό τίτλο, αλλά όχι διδακτορικό δογματικής και παρόλα αυτά τον έβαλαν να διδάξει την δογματική θεολογία, όταν ο έτερος συνυποψήφιός του τότε για την ίδια θέση, είχε σπουδάσει δογματική και συμβολική θεολογία με δύο διδακτορικά διπλώματα και παρόλα αυτά έδωσαν την θέση στον π. Κ. Κατερέλο με την δικαιολογία του τότε προέδρου του τμήματος της κοινωνικής θεολογίας αείμνηστου κ. Παναγιώτη Χριστινάκη, ο οποίος για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα είπε ότι, “ο π.Κύριλλος ήταν κληρικός του Πατριαρχείου και ως κληρικός προηγείτο του διορισμού”, δεδομένου ότι ο άλλος υποψήφιος ήταν λαϊκός… Άρα η δικαιολογία ήταν “ότι αυτός ήτω κληρικός του Πατριαρχείου”… Κάπως έτσι δημιούργησαν τους νέους Οικουμενιστές θεολόγους, δια της προπαγάνδας των εκπροσώπων του Φαναρίου, οι οποίοι μπήκαν στις θεολογικές σχολές και δίδασκαν τον Οικουμενισμό, κάνοντας και ανταλλαγή φοιτητών με τα πανεπιστήμια της Οξφόρδης, της Γερμανίας και του Βατικανού. Αυτά μου τα έχει πει (σχετικά με τον διορισμό) και ο ίδιος ο συνυποψήφιός του π. Κυρίλλου (και μετέπειτα επισκόπου Αβύδου και νυν Εξάρχου χωρίς ποίμνιο), σχετικά με την έδρα της δογματικής θεολογίας του τμήματος της κοινωνικής θεολογίας του ΕΚΠΑ, ο οποίος τότε δίδασκε ακόμη στην μέση εκπαίδευση και πράγματι είχε δύο διδακτορικά και το πρώτο στον τομέα της δογματικής θεολογίας, (κάτι που δεν είχε ο π. Κ. Κατερελος). Αυτά τα γράφω εκτός από το ιστορικό του θέματος, διότι δεν δέχομαι να μας διδάσκει την δήθεν “δογματική θεολογία του Κολυμπαρίου”, ένας ο οποίος δεν γνωρίζει σωστά την δογματική και επίσης θα έπρεπε να διδάξει σε έναν άλλο θεολογικό κλάδο! Άλλωστε ο καθηγητής δογματικής θεολογίας κύριος Δημήτριος Τσελεγκίδης, έχει τονίσει δημοσίως ότι “η σύναξη του Κολυμπαρίου της Κρήτης, ήταν μία ψευδοσύνοδος, η οποία έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με τις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας”!
δ) ΜΕΤΆ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΆΡΙ ΠΉΓΑΜΕ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΌ ΚΑΚΟΚΈΦΑΛΟ (2019)
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Αθηνών Ιερώνυμος με τον σχισματικό Επιφάνιο στην Θάσο (2022)
Την Κυριακή 04/09/2022, συντελέστηκε άλλη μια προδοσία εναντίον της Ορθοδοξίας και της πίστεως, στην Μητρόπολη Φιλίππων και τον ιερό ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου Θάσου, από τον Κωνσταντίνουπόλεως Βαρθολομαίο (και όχι τυχαία Τούρκο Έφεδρο Ανθυπολοχαγό) τον Αθηνών Ιερώνυμο, τον Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανο, τον Διδυμοτείχου Δαμασκηνό και άλλους επισκόπους του Φαναρίου, οι οποίοι συλλειτούργησαν με τον καθαιρεμένο Μητροπολίτη ψευδοκιέβου Επιφάνιο, ο οποίος μέχρι το 2019, θεωρείτω σωστά από όλες τις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, ως λαϊκός και ως ψευδεπίσκοπος χωρίς ιεροσύνη, αλλά και ως κοινωνούντας με τους Ουνίτες της Ουκρανίας. Εως ότου όμως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος να τον χρήσει αντικανονικός και κακοδόξος το 2019, ως δήθεν “Αρχιεπίσκοπον Ουκρανίας”, όταν η Ουκρανία έχει κανονικό Αρχιεπίσκοπο τον Ονούφριο, τον οποίο πλέον δεν μνημονεύει, ούτε ο Βαρθολομαίος, αλλά ούτε ο Ιερώνυμος (συν του Αλεξανδρείας Θεόδωρου και του Κύπρου Χρυσόστομου). Με τον τρόπο αυτό ο Βαρθολομαίος, προσπαθεί με την αναγνώριση των αχειροτόνητων, ουνιτών, ετεροδόξων και σχισματικών, να δημιουργήσει αφενός σχίσματα στις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, υφαρπάζοντάς τους το ποίμνιο και αφετέρου να προχωρήσει σε ένωση με τον αιρεσιάρχη Πάπα Φραγκίσκο της αιρετικής Ρώμης, αλλά και τις ψευδοθρησκείες του Ιουδαϊσμού και του Ισλάμ. Είναι τραγικές οι στιγμές με την αποστασία των ποιμένων, όπως έχει προφητευθεί από τα ιερά κείμενα και τους Αγίους πατέρες της Εκκλησίας.
Ο Τριαδικός Θεός μισεί τα αιρετικά αυτά συλλείτουργα, τα οποία βεβηλώνουν τα ιερά μυστήρια, όπως αυτό της Θείας Ευχαριστίας.Το συλλείτουργο αυτό βεβήλωσε και τον Ιερό ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου Θάσου, αλλά και την Ιερά Εικόνα της συνάξεως των Αγίων Πατέρων της Θάσου και της Παναγίας, την οποία υποδέχτηκαν μαζί με τον ΕΠΙΦΆΝΙΟ, ο οποίος δεν έχει Ιεροσύνη, κάτι που σημαίνει κατάργηση της Αποστολής Διαδοχής. Οι Αποστολικοί ιεροί κανόνες είναι σαφείς (καθώς και η Αγία Γραφή και οι ιεροί κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων).
Όποιοι επίσκοποι συλλειτουργούν με αιρετικούς, ή καθαιρεμένους και ακοινώνητους, είναι και αυτοί ομοίως καθηρημένοι και ακοινώνητοι και όποιος λαϊκός συμπροσεύχεται με καθηρημένους και ακοινώνητους αφορίζεται.
Μνημόνευση Και στην Αγία Τριάδα Πειραιώς
Την ίδια στιγμή στην Αγία Τριάδα Πειραιώς, λειτούργησε όχι τυχαία ο εφησυχάζων Μητροπολίτης του Φαναρίου και άνευ ποιμνίου Προικοννήσου κ. Ιωσήφ, ο οποίος μνημόνευσε με την άδεια του οικείου Μητροπολίτου Πειραιώς, τόσο τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, όσο και τους προηγούμενους αυτού Οικουμενιστές Πατριάρχες, Δημήτριο και Αθηναγόρα (ο οποίος ήταν μασόνος και ανακάλεσε τό 1965 αντικανονικός τα αναθέματα που οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, είχαν δώσει στην παπική παναίρεση). Με την αντικανονική αυτή και επαναλαμβανόμενη ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ του Βαρθολομαίου στον Πειραιά, την ίδια ώρα που ο Επιφάνιος, συλλειτουργούσε με τον Βαρθολομαίο και τον Ιερώνυμο στην Θάσο, ο Πειραιώς Σεραφείμ, θέλει να δηλώσει “την υπακοή του στον Βαρθολομαίο και την έμμεση αποδοχή της κοινωνίας με τον σχισματικό Επιφάνιο”, όταν πρίν δύο χρόνια σωστά έλεγε “ότι ο Επιφάνιος δεν είναι ιερέας και επίσκοπος”. Για άλλη μια φορά ο Πειραιώς Σεραφείμ, δείχνει την υποκρισία του, όπως έκανε και κατά τα Θεοφάνεια του 2020, όπου επέτρεψε κατά το εκεί συλλείτουργό του με τον Αθηνών Ιερώνυμο, εις την Αγίαν Τριάδα Πειραιώς, να μνημονεύσει ο Αθηνών Ιερώνυμος τον Επιφάνιο. Όλοι αυτοί οι Υποκριτές και Φαρισαίοι, έλεγαν ως δήθεν “σχισματικούς”, όσους Ορθοδόξους αντιοικουμενιστές Ιερείς, διέκοψαν δίκαιος το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου, για τα συλλείτουργά του με τους πάπες της Ρώμης τα προηγούμενα χρόνια, όπως και για τις συμπροσευχές και τις αιρετικές διδασκαλίες του κ.λπ, αλλά τώρα βλέπουμε ότι αυτοί είναι οι οποίοι έχουν αναπτύξει μία αντιεκκλησιαστική κοινωνία, με τους πραγματικούς σχισματικούς, όπως τον Επιφάνιο ψευδοκιέβου, στην ομάδα του οποίου εκτός από Ουνίτες και Αγγλικανούς (όπως είναι ο λαϊκος Αγγλικανός Τσεκάλιν), υπάρχουν και εντελώς αχειροτόνητοι ψευδοεπίσκοποι. Πλέον και ο Ιερώνυμος, είναι σχισματικός και ακοινώνητος σύμφωνα με τους Αποστολικούς κανόνες. Αίσχος και προδοσία!!!
Περικλής Ηλ. Νταλιάνης Θεολόγος, Έφεδρος Ανθυπολοχαγός.
Παραθέτω ενδεικτικά μόνο λίγους από τους σχετικούς Αποστολικούς κανόνες.
Κανὼν Ι´
Εἴ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, οὗτος ἀφοριζέσθω.
Κανὼν ΙΑ´
Εἴ τις καθῃρημένῳ κληρικὸς ὤν κληρικῷ συνεύξηται, καθαιρείσθω καὶ αὐτός.
Κανὼν ΙΒ´
Εἴ τις κληρικός, ἢ λαϊκός, ἀφωρισμένος, ἤτοι ἄδεκτος, ἀπελθὼν ἐν ἑτέρᾳ πόλει προσδεχθῇ ἄνευ γραμμάτων συστατικῶν, ἀφοριζέσθω καὶ ὁ δεξάμενος, καὶ ὁ δεχθείς.
Κανὼν ΙΓ´
Εἰ δὲ ἀφωρισμένος εἴη, ἐπιτεινέσθω αὐτῷ ὁ ἀφορισμός, ὡς ψευσαμένῳ καὶ ἀπατήσαντι τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ.
Κανὼν ΙΔ´
Ἐπίσκοπον μὴ ἐξεῖναι καταλείψαντα τὴν ἑαυτοῦ παροικίαν ἑτέρᾳ ἐπιπηδᾶν, κἂν ὑπὸ πλειόνων ἀναγκάζηται, εἰ μή τις εὔλογος αἰτία ᾖ, τοῦτο βιαζομένη αὐτὸν ποιεῖν, ὡς πλέον τι κέρδος δυναμένου αὐτοῦ τοῖς ἐκεῖσε λόγῳ εὐσεβείας συμβάλλεσθαι· καὶ τοῦτο δὲ οὐκ ἀφ᾿ ἑαυτοῦ, ἀλλὰ κρίσει πολλῶν ἐπισκόπων, καὶ παρακλήσει μεγίστῃ.
ε) Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΉ ΜΝΗΜΌΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΆΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΊΟΥ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΞΆΡΧΟΥΣ – ΆΝΕΥ ΠΟΙΜΝΊΟΥ
Ανωτέρω η μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στον Μητροπολιτικό ναό των Αθηνών από τον Επίσκοπο Κύριλλο Κατερέλο
Τις τελευταίες δεκαετίες ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος έχει ιδρύσει ένα νέο αντικανονικό θεσμό των εξαρχιών του Φαναρίου, με Εξάρχους άνευ ποιμνίου και εφησυχάζοντες (συνταξιούχους δηλαδή) βοηθούς επισκόπους (Επίσης άνευ ποιμνίου), οι οποίοι λειτουργούν εντός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς των Νήσων, της Πελοποννήσου και γενικά στις Μητροπόλεις των Παλαιών Χωρών, στις οποίες μνημονεύεται βάση του καταστατικού χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδος.Αυτοί όμως οι επίσκοποι άνευ ποιμνίου, μνημονεύουν αντικανονικός τον Πατριάρχη, κάτι που συνιστά εισπήδηση αυτού στην Εκκλησία της Ελλάδος, με την ανοχή και την συνευθύνη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερώνυμου, του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ και λοιπόν Μητροπολιτών.
Το Ιστορικό Των Εξάρχων του Φαναρίου εντός της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ένας από τους μνημονευτές του κ. Βαρθολομαίου (ο οποίος Πατριάρχης έχει δημιουργήσει και έκτο αντικανονικό καθεστώς εντός της Ελλάδος, αυτό των εξάρχων εντός της Ελλάδος, η οποία έχει αυτοκέφαλη Εκκλησία, βάση και του Πατριαρχικού Τόμου του 1850), είναι ο επίσκοπος Αβύδου Κύριλλος Κατερέλος, ο οποίος παρότι δεν έχει ποίμνιο, εξελίχθηκε και εξελέγη το 2021 από το Φανάρι, σε Μητροπολίτη Κρήνης (ενώ στην Βόρεια Ελλάδα υπάρχει είδη, η Μητρόπολη Κρήνης και Καλαμαριάς) και ταυτοχρόνως σε Έξαρχο Μελίτης,η οποία (άκουσον άκουσον), έχει έδρα την Μάλτα. Δηλαδή το Αιρετικό και Σχισματικό φανάρι, μας εντάσσει στην εξαρχία της Μάλτας; Μάλιστα το 2021, ο Κύριλλος Κατερέλος, χειροτόνησε και διάκονο “για την διαποίμανση της εξαρχίας Μελίτης”, όταν αυτή δεν έχει ποίμνιο και όταν ο κ. Κύριλλος λειτουργεί εντός της Αρχιεπισκοπής των Αθηνών και κυρίως των Μητροπόλεων Ιλίου και Πειραιώς. Στις 29 Μαϊου 2022 (για την ιστορία) ο Επίσκοπος Κρήνης Κύριλλος Κατερέλος, μνημόνευε αντικανονικός τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο από την Μητρόπολη Πειραιώς και τον ιερό ναό της Αγίας Τριάδος Πειραιώς, ενώ στις 26 Ιουνίου, όπως φανερώνει το παραπάνω βίντεο, τον μνημόνευε εντός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και του ιερού ναού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Επίσης “σήμερα” Κυριακή (όταν γράφτηκε δηλαδή το άρθρο), πάλι τον μνημόνευσε στην λειτουργία που επιτέλεσε στην Αγία Τριάδα Πειραιώς. Στο εν λόγω εκκλησιαστικό έγκλημα της εισπηδήσεως του Λατινόφρονος Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου, εντός των Μητροπόλεων της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, συμμετέχει με χαρά και προθυμία και ο “κατά φαντασίαν” αυτοφερώμενος ως “αντιοικουμενιστής” Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με τους Ιερείς της Αγίας Τριάδος Πειραιώς, οι οποίοι διαφημίζουν το έγκλημά τους και από τον ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας. Τι να πούμε για τον καθηγητή και επίσκοπο κ. Κύριλλο Κατερέλο, ο οποίος έχει μετατρέψει το παλαιό τμήμα της ποιμαντικής και κοινωνικής θεολογίας, της Θεολογικής Σχολής Αθηνών, σε τμήμα Οικουμενισμού (και θρησκειολογίας είδη από την προεδρία του πρώην προέδρου του τμήματος Αποστόλου Νικολαϊδη, όπου επί των ημερών του επίσης το τμήμα έκλεισε από το κράτος και λόγω διορισμών οικογενειοκρατίας, αφού οι καθηγητές διόριζαν τα παιδιά τους και έτσι για να ανοίξει ξανά το τμήμα το μετέτρεψαν σε τμήμα “Θρησκειολογίας”, από τμήμα “κοινωνικής Θεολογίας” όπου ήταν πρώτα). Προσφάτος στο εν λόγω τμήμα βράβευσαν και τον Οικουμενιστή Μητροπολίτη Γαλλίας, κ. Εμμανουήλ, για την προσφορά του (άκουσον- άκουσον) στον Οικουμενισμό και την “Αυτοκεφαλία” της Ουκρανίας (δηλαδή το Αιρετικό σχίσμα του Επιφανίου, το οποίο δημιούργησαν εκεί στην Ουκρανία, πολεμόντας την κανονική Ουκρανική Εκκλησία με κανονικό Αρχιεπίσκοπο τον Ονούφριο.
Μετά την Ουκρανία η σχισματική δομή των Σκοπίων
Τα ίδια έκαναν και με την σχισματική δομή των Σκοπίων και την αντικατάσταση του κανονικού Αρχιεπίσκοπου ΑΧΡΊΔΟΣ κ.κ.Ιωάννου, ο οποίος διώχθηκε από το καθεστώς των Σκοπίων και την σχισματική δομή, στην οποία ο κ. Βαρθολομαίος, απέδωσε την “Αυτοκεφαλία”, όπως θα κάνουν αργότερα και με την σχισματική δομή του Μαυροβουνίου).Το Φανάρι με λίγα λόγια (το οποίο όχι τυχαία ως Τουρκικό ίδρυμα, διεκδικεί την Μισή Ελλάδα) εκτός από τα πέντε διαφορετικά αντικανονικά εκκλησιαστικά καθεστώτα τα οποία μέχρι τώρα υπήρχαν (δηλαδή, α. Των Δωδεκανήσων όπου ανοίκουν απευθείας στο Φανάρι, β. Των Μητροπόλεων των Νέων Χωρών, οι οποίες ενώ ανοίκουν στο Ελληνικό κράτος, συνεχίζουν αντικανονικός να μνημονεύουν τον Πατριάρχη, γ. Των Μητροπόλεων των Παλαιών Χωρών, οι οποίες υποχρεούνται να μνημονεύουν της “Ιεράς Ημών Συνόδου” της Εκκλησίας της Ελλάδος, ενώ τώρα όπως είδαμε πολλές εξ αυτών μνημονεύουν τον Πατριάρχη. δ. Της αντικανονικής αυτόνομης Συνόδου της Κρήτης, λές και η Κρήτη “είναι σε άλλο κράτος”. ε. Του Αγίου Όρους, το οποίο κανονικά μέχρι τον 16ον αιώνα μνημόνευε τον Επίσκοπο Ιερισσού κ.λπ.), τώρα προστέθηκε και το ακόμα χειρότερο, των εξαρχιών του Φαναρίου, με τους Εξάρχους άνευ ποιμνίου.( τους Θεοδώρητο, Ιωσήφ και Κύριλλο), οι οποίοι θεωρούν τις επαρχίες της Εκκλησίας της Ελλάδος, ως “τσιφλίκι τους”, ακριβώς διότι όλοι σχεδόν οι Μητροπολίτες πλην του Κυθήρων κ. Σεραφείμ, έχουν “κλίνει γόνυ τω Βάαλ.” Μετά λένε γιατί επιτρέπει ο Θεός τα δεινά και γιατί επέτρεψε να κλείσουν οι ναοί. Η απάντηση είναι απλή. Για την ασέβεια κυρίως των λύκοποιμένων, οι οποίοι έχουν βεβηλώσει τα ιερά και τα όσια.
Περικλέους Ηλ.Νταλιάνη, Θεολόγου (συνεχίζεται)
0 Σχόλια