
Θεματικές ενότητες:
Α’. Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου του 2016 και η ψευδο-αυτοκεφαλία που δόθηκε στους Ουκρανούς σχισματικούς το 2019 από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, άνοιξε “τους ασκούς του Αιόλου” και τώρα θέλει κοινό Πασχάλιο με τους αιρετικούς της Δύσεως, επαναφέροντας τους αιρετικούς όρους της ψευδοσυνόδου της Φερράρας και Φλωρεντίας του 1438-39.
Δεν πρόκειται για επιστροφή των παπικών στο Ορθόδοξο Πασχάλιο, αλλά αντίθετα για την δημιουργία νέου αιρετικού Πασχαλίου, στο οποίο θα συνεορτάζουν μαζί οι αιρετικοί και οι σταυρωτές Ιουδαίοι.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δημιουργεί νέο αιρετικό σχίσμα, τόσο με την αλλαγή του Ορθόδοξου Πασχαλίου, όσο και με την υφαρπαγή των Μητροπολιτών των Νέων Χωρών και τα έξι αντικανονικά καθεστώτα εντός της εκκλησίας της Ελλάδος.
Ομιλία Περικλής Ηλ. Νταλιάνης Θεολόγος
Β’. Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης – Νέαι Χῶραι καὶ Νέον Σχίσμα

Τοῦ κ. Περικλέους Ἠλ. Νταλιάνη, Θεολόγου
Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι οἱ περισσότεροι Μητροπολίτες τῆς Ἑλλάδος, ὡς ὀπαδοὶ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου τοῦ 2016 καὶ ὡς ἀναγνωρίσαντες τὸ 2019 ἀντικανονικὰ τὸ Οὐκρανικὸ σχίσμα, ὡς δῆθεν “αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας” (κηρύσσοντας διὰ νόμου ΖΕΛΕΝΣΚΙ σὲ διωγμὸ τὴν κανονικὴ Οὐκρανικὴ Ἐκκλησία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ὀνουφρίου), τώρα καλοῦν στὶς Μητροπόλεις τους τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο (ὅπως πρόσφατα ἔκανε καὶ ὁ Μητροπολίτης Περιστερίου Γρηγόριος, ὁ ὁποῖος ἤθελε στήριξη ἀπὸ τὸν Πατριάρχη, ἐπειδὴ ἔβγαλε τὸν Σταυρὸ ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ οἱ πιστοὶ ἔχουν ἐξαγριωθεῖ, ἀσχέτως ἐὰν ἀναβλήθηκε ἡ ἐπίσκεψη τοῦ Πατριάρχου στὸ Περιστέρι γιὰ εὐνόητους λόγους), ὁ ὁποῖος μάλιστα Πατριάρχης λέγεται ὅτι πρόκειται νὰ ἀνακοινώσει στὸ μέλλον κοινὸ Πασχάλιο μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Λατίνους.
Ἡ σύναξη, ἡ ὁποία συνῆλθε ἀπὸ τὴν 1η ἕως τὶς 3 Σεπτεμβρίου στὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως, πρωτοστατοῦντος τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου μὲ τὴ συμμετοχὴ τῶν Ἀρχιερέων τῶν Αὐτόνομων Ἐκκλησιῶν Φινλανδίας καὶ Ἐσθονίας, ἄν καὶ ἀποφάσισε Πασχάλιο συμφώνως πρὸς τὸ τῆς καθ’ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, πλανᾶται ὁ σχεδιασμὸς ἑνὸς κοινοῦ (αἱρετικοῦ) Πασχαλίου μὲ τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης. Ἄλλωστε δὲν πρέπει νὰ ξεχνᾶμε ὅτι ἡ Ἀρχιεπισκοπὴ Φινλανδίας ἀκολουθεῖ τὸ νέο Παπικὸ Πασχάλιο.
Ἰδοὺ τί λέει ἡ ἀνακοίνωσις τοῦ κοινοῦ Πασχαλίου
Σχεδιάζεται ἡ εὕρεση κοινῆς ἡμερομηνίας ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, ἄρα ἕνα νέο αἱρετικὸ Πασχάλιο κατὰ παράβαση τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου τοῦ 325 καὶ ὄχι ἀντίθετα γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ Παπισμοῦ στὸ Ὀρθόδοξο Πασχάλιο, ὅπως ὁρισμένοι νομίζουν ἐσφαλμένα, ποὺ ἀκόμη καὶ ἐὰν γινόταν αὐτὸ καὶ πάλι δὲν θὰ μποροῦσε νὰ γίνει ἕνωση μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀχειροτόνητους καὶ ἀβάπτιστους ΦΡΑΓΚΟΛΑΤΙΝΟΥΣ, οὔτε μποροῦν νὰ γίνουν συλλείτουργα τὸ 2025, μεταξὺ Πατριάρχου καὶ Πάπα στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅταν μάλιστα ὁ Πάπας παραβιάζει τὸ Ὀρθόδοξο Πασχάλιο τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου… Ἐπίσης οἱ Φαναριῶτες ἔχουν διαδώσει τὸ ψεῦδος, ὅτι δῆθεν ὁ “ὑπολογισμὸς τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἔχει ξεφύγει ἀπὸ τὰ ἀρχικὰ δῆθεν δεδομένα”, κάτι ποὺ φυσικὰ δὲν ἰσχύει καὶ ζητοῦν τὴν “διόρθωση” (δηλαδὴ τὴν ἀλλοίωση), προκειμένου νὰ ξεγελάσουν τοὺς πιστοὺς καὶ νὰ προχωρήσουν στὴν ψευδοένωση.
Ἡ κεντρικὴ παράγραφος τοῦ κειμένου
Πρόκειται “γιὰ τὴν καθιέρωση κοινῆς ἡμερομηνίας”, ἄρα οὐσιαστικὰ γιὰ ἕνα νέο Πασχάλιο, τὸ ὁποῖο θὰ ὀνομάσουν ὡς δῆθεν “διορθωμένο”, ἐνῷ στὴν πραγματικότητα θὰ εἶναι ἀντίθετο τοῦ Ὀρθόδοξου Πασχαλίου. Λέει τὸ κείμενο:
«Ἐν τῷ πνεύματι τούτῳ, ἐκφράζεται ὁμοθυμαδὸν ἡ εὐχὴ ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα κατὰ τὸ ἑπόμενον ἔτος ὑπὸ τῆς Ἀνατολικῆς καὶ Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, νὰ μὴ ἀποτελέση μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλὰ τὴν ἀπαρχὴν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διὰ τὸν ἑορτασμὸν του κατ’ ἔτος, συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ’ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας». Δηλαδή το παραπάνω κείμενο ΦΆΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΆΣΚΕΙ, από την στιγμή που αρχικά ομιλεί, “για την κοινή εύρεση μιας νέας κοινής ημερομηνίας μεταξύ Ορθοδόξων και των Λατίνων”, οπότε αυτό καταργεί αυτόματα και την επόμενη φράση “περί της (δήθεν) συμφωνίας με το (δήθεν) “δικό μας Πασχάλιο”, αφού η νέα ημερομηνία δεν μπορεί να ακολουθήσει πρακτικά το δικό μας Ορθόδοξο Πασχάλιο, αλλά σίγουρα ένα νέο “Πασχάλιο”.
Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι στὴν ἐν λόγῳ τοπικὴ σύναξη τοῦ Φαναρίου, ὁ Πατριάρχης εἶχε καλέσει καὶ τοὺς Μητροπολίτες τῶν νέων χωρῶν, οἱ ὁποῖοι κανονικὰ ἀνήκουν στὴν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Τώρα ἐξηγεῖται γιατί ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος δὲν συγκαλεῖ τακτικὰ τὴν Ἱεραρχία σὲ φλέγοντα ζητήματα, ὀρθοδόξου πίστεως, παρὰ μόνο τὴν συγκαλεῖ γιὰ τὴν διεξαγωγὴ τῶν νέων ἐκλογῶν Μητροπολιτῶν. Ἄρα ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος διαιρεῖ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἀρχικὰ προωθώντας τὸ νέο Πασχάλιο στὶς Μητροπόλεις τῶν νέων χωρῶν καὶ ἔτσι θὰ δημιουργήσει ἕνα νέο αἱρετικὸ ἀπὸ τὴν πλευρά του σχίσμα, τὸ ὁποῖο φυσικὰ θὰ ἐπεκταθεῖ καὶ στὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα. Δηλαδὴ θὰ ὑπάρξει τὸ παλαιὸ ἡμερολογιακὸ σχίσμα καὶ ἕνα νεώτερο σχίσμα γιὰ τὸ Πασχάλιο καὶ φυσικὰ σχισματικοὶ καὶ αἱρετικοὶ θὰ εἶναι, ὅσοι ἀκολουθήσουν τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο στὴν ψευδοένωση καὶ τὸ κοινὸ ποτήριο τῶν ἀζύμων μὲ τὸν Αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης καὶ τοὺς ἄλλους αἱρετικούς. Ἄρα ὅσοι μείνουν στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία θὰ μείνουν στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καὶ φυσικὰ αὐτὸ θὰ εἶναι μία εὐκαιρία νὰ ἑνωθοῦν ξανὰ ὅσοι Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ εἶναι χωρισμένοι σὲ διάφορες ὁμάδες. Φυσικὰ θὰ πρέπει τὰ Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, Ἀντιοχείας, Ἱεροσολύμων, Μόσχας, Βουλγαρίας, Σερβίας, Γεωργίας κ.λπ. νὰ συγκροτήσουν Πανορθόδοξη Σύνοδο, ἡ ὁποία θὰ καταδικάσει τὶς ἐνέργειες τοῦ Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου καὶ ὅσων ταυτιστοῦν μαζί του, ἔτσι ὥστε νὰ προστατευθεῖ καὶ τὸ Ὀρθόδοξο ποίμνιο, ἀπὸ τοὺς Λυκοποιμένες.
Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι καὶ ὁ νέος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος εἶναι Οἰκουμενιστής, ἀφοῦ στὴν ἐνθρόνισή του στὶς 25 Νοεμβρίου 2023 παρουσίᾳ τοῦ Ἀθηνῶν Ἱερωνύμου, εἶχαν πάει καὶ ἐκπρόσωποι τῶν ἄλλων αἱρετικῶν δογμάτων (Παπικοί, Ἀγγλικανοί, Μονοφυσίτες, ψευδεπίσκοποι).
Ἡ ἐπίσκεψις τοῦ Πατριάρχου εἰς τὴν Θεσσαλονίκην
Στὴν ἀνακοίνωση ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης (μὲ τοὺς πολλοὺς ἀποτειχισμένους κληρικοὺς καὶ μοναχούς), χαρακτηρίζει τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο ὡς “τὸν πρῶτο τῆς πίστεως καὶ τοῦ γένους”! Ἀλλὰ δὲν μᾶς εἶπε περὶ ποιᾶς “πίστεως” καὶ ποιοῦ “γένους” ἐννοεῖ, ἀφοῦ ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος προωθεῖ τὴν πίστη στὴν ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑ (θεωρεῖ ὅτι “ὅλες οἱ θρησκεῖες σώζουν”). Μάλιστα παλαιότερα ἔλεγε καὶ τοὺς Ἕλληνες ἐπαναστάτες ὡς “ξεβράκωτους”, οἱ ὁποῖοι κατ’ αὐτὸν “χάλασαν τὶς ἁρμονικὲς σχέσεις τῶν δύο λαῶν ἐπὶ τουρκοκρατίας”! Ὁπότε ἡ ἀνακοίνωση ποιὸ «γένος» ἐννοεῖ; Ὁ Πατριάρχης εὔχεται στρατιωτικὲς νίκες στὸν Ἐρντογάν, ἐνῷ ὁ Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος ἐγκαινιάζει Τουρκικὰ κέντρα ἢ ἱδρύματα στὴν Νέα Ὑόρκη κ.ἄ.
Ἡ σχισματικὴ Ἐκκλησία τῶν Σκοπίων καὶ τὸ ὄνομα “Μακεδονία”
Στὸ θέμα τῆς αὐτοκεφαλίας τῶν Σκοπίων καὶ τὸ ὄνομα τῆς “Μακεδονίας”, ἡ Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης πάλι ψεύδεται μὲ αὐτὰ ποὺ λέει (γιὰ τὴν μὴ σύνδεση δῆθεν τοῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, μὲ τὴν αὐτοκεφαλία τῶν Σκοπίων), διότι ἀφενὸς τὸ Φανάρι στήριξε τὴν συμφωνία τῶν Πρεσπῶν καὶ ἀφετέρου ἀναγνώρισε τὴν σχισματικὴ ἐκκλησία τῶν Σκοπίων ὡς Ἀρχιεπισκοπὴ Ἀχρίδος, παρακάμπτοντας τὸν κανονικὸ Ἐπίσκοπο Ἀχρίδος Ἰωάννη, θέλοντας ἔτσι νὰ ἀποκόψει ὁριστικὰ τὸ Κόσσοβο ἀπὸ τὴν Σερβία, βάσει τῶν ἀμερικανικῶν σχεδίων. Ἐπίσης τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, ἔχει ἀποδοθεῖ στὸ ψευδο – κράτος τῶν Σκοπίων. Ὁπότε ἀφοῦ τὸ “κράτος” ὀνομάζεται ὡς “Βόρεια Μακεδονία” ἢ ὡς σκέτο “Μακεδονία”, ἡ ζημιὰ ἔχει ἤδη γίνει καὶ ἡ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης μᾶς ἐμπαίζει, ἀντὶ νὰ ὁμιλεῖ γιὰ σχισματικὴ Ἐκκλησία τῶν Σκοπίων. Ὁπότε ἔχοντας τέτοιον Πατριάρχη, τί νὰ τοὺς κάνεις τοὺς ἐχθροὺς τῆς πίστεως καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ;
Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης
«Ἡ παρουσία τοῦ Πρώτου τῆς Πίστεως καὶ τοῦ Γένους, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, ἀποτελεῖ σημαντικότατο γεγονὸς γιὰ τὴν ζωὴ τῆς Πόλεως καὶ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως καὶ -πρὸς ἐπιβεβαίωση- ἀρκεῖ μόνο νὰ σημειώσουμε τὸ γεγονός, ὅτι ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαῖος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ προσωπικὰ διεφύλαξε καὶ διαφυλάσσει τὸ τιμιώτατο ὄνομα τῆς Μακεδονίας μας, ἔχοντας ὁρίσει μὲ τὴν περὶ Αὐτὸν Ἁγία καὶ Ἱερὰ Σύνοδο, ὅτι ἡ τοπικὴ Ἐκκλησία τοῦ γειτονικοῦ κράτους μὲ πρωτεύουσα τὰ Σκόπια, δὲν δύναται γιὰ κανένα ἀπολύτως λόγο νὰ φέρει τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας ἢ ὁποιοδήποτε παράγωγό του.
Ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, ἀνακοινώνεται -μετὰ μεγίστης χαρᾶς- ἡ ἐπικείμενη σεπτὴ ἐπίσκεψη στὴν Πόλη μας, τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος, ἀνταποκριθεὶς στὴν πρόσκληση τοῦ Ἰατρικοῦ Συλλόγου Θεσσαλονίκης, πρόκειται νὰ συμμετάσχει, τὸ πρωὶ τῆς Τετάρτης, 25ης Σεπτεμβρίου, σὲ πανηγυρικὴ Ἐκδήλωση, ποὺ θὰ πραγματοποιηθεῖ στὴν Αἴθουσα Τελετῶν τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης γιὰ τὴν συμπλήρωση ἑκατὸ ἐτῶν ἀπὸ τῆς ἱδρύσεως αὐτοῦ.
Μὲ τὴν ἀφορμὴ αὐτή, ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης θὰ εὑρίσκεται στὴν Ἱερὰ Μητρόπολή μας ἀπὸ τὸ ἀπόγευμα τῆς Τρίτης, 24ης ἕως τὸ μεσημέρι τῆς Πέμπτης, 26ης μηνὸς Σεπτεμβρίου ἐγκαινιάζοντας μάλιστα, τὸ ἑσπέρας τῆς Τετάρτης, 25ης Σεπτεμβρίου, τὸ Διεθνὲς Ὀγκολογικὸ Κέντρο τοῦ Ἰατρικοῦ Διαβαλκανικοῦ Θεσσαλονίκης, καθὼς καὶ τὶς νέες ἐγκαταστάσεις, ὅπου θὰ στεγάζεται ὁ Ὀργανισμὸς «Βυζαντινὴ Θεσσαλονίκη», σὲ κτίριο ποὺ εὐγενῶς παραχωρήθηκε ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Πατριαρχικὴ καὶ Σταυροπηγιακὴ Μονὴ τῶν Βλατάδων.
Ἰδιαιτέρως τονίζεται ὅτι, τὴν Πέμπτη, 26η Σεπτεμβρίου, ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ἡ Ἐκκλησία μας τιμᾶ τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου, ἐνδόξου, Ἀποστόλου καὶ Εὐαγγελιστοῦ, Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαῖος θὰ χοροστατήσει κατὰ τὸν Ὄρθρο καὶ τὴν Θεία Λειτουργία, στὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ.
Ἡ Θεσσαλονίκη μας, ἡ πρωτεύουσα τῆς ἑλληνικῆς Μακεδονίας μας, χαίρεται, λοιπόν, καὶ πανηγυρίζει γιὰ τὴν προσεχῆ ἐπίσκεψη τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ μας Πατριάρχου καί, ὡς ἔκφραση αὐτῆς τῆς πνευματικῆς εὐφροσύνης, προσκαλοῦνται ὅλοι, ὁ ἱερὸς Κλῆρος, οἱ εὐσεβεῖς Ἄρχοντες καὶ ὁ πιστὸς Λαός, νὰ παρευρεθοῦν στὴν Πατριαρχικὴ Θεία Λειτουργία τῆς Πέμπτης 26ης Σεπτεμβρίου 2024 στὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τῆς Θεσσαλονίκης».
Γ’. ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟ 2014 ΚΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ
Γνώσεσθε την (Όντως) Αλήθεια | Μάι 16, 2022 |
Νταλιάνης Ηλ. Περικλής, Θεολόγος.
Παραθέτω ποιό κάτω το Αιρετικό συλλείτουργο του Βαρθολομαίου και του πάπα της Ρώμης, στο Φανάρι κατά την θρονική εορτή του Αγίου Ανδρέα, στις 30/12/2014, για να μην ξεχνάμε τον ρόλο του Βαρθολομαίου, εκεί όπου Αγιορείτης αποστάτης μοναχός είχε συντάξει ύμνο προς τον πάπα, όπου έλεγε “ευλογημένος ο ερχόμενος”, λές και ο πάπας “ήταν κάτι σαν τον Χριστό” (ο αθεόφοβος υμνητής και υπερασπιστής των παιδοφίλων του Βατικανού).Σαφώς αυτό έγινε με τις ευλογίες του οικουμενιστού Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ο οποίος το 2019 επιτέθηκε στην εκκλησία της Ρωσίας, με την αναγνώριση του Ουκρανικού κακοκέφαλου. Τώρα αυτός αναγνώρισε και την σχισματική δομή των Σκοπίων, εις βάρος της Εκκλησίας της Ελλάδος και της Σερβίας και θα ακολουθήσει και η σχισματική δομή του Μαυροβουνίου. Δηλαδή ο Βαρθολομαίος ενώνει τις αιρέσεις και διαιρεί την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αντί να τον καθαιρέσουν, συνεχίζουν να τον μνημονεύουν. Κάποιοι μάλιστα αθεολόγητοι ηγούμενοι του Αγίου Όρους, αλλά και Μητροπολίτες της Ελλάδος (όπως ο Μονεμβασίας Ευστάθιος, το 2019), επαναλαμβάνουν την αίρεση του παπικού πρωτείου, λέγοντας την πλάνη, ότι δήθεν “ο Βαρθολομαίος είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας”. Δηλαδή έχουν αρνηθεί τον Χριστό, ως κεφαλή της Εκκλησίας, αλλά και το συνοδικό σύστημα της Εκκλησίας μας. Αυτή την πλάνην την λένε και οι παπισταίς, για να στηρίξουν το παπικό αιρετικό δόγμα και το ψευδοαλάθητο του αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης. Τώρα το επαναλαμβάνουν και οι παπισταίς της Ανατολής, επειδή ο Βαρθολομαίος, θέλει να παίξει τον ρόλο “του πάπα της Ανατολής”, μετά το κείμενο της Ραβέννας του 2007, έτσι ώστε να καταργήσει το συνοδικό σύστημα όπως έκανε και στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου της Κρήτης το 2016 και να οδηγήσει τους Ορθοδόξους στην υποταγή προς τον πάπα και εν τέλει τον επερχόμενο Αντίχριστο και την πανθρησκεία τους. Στο ίδιο συλλείτουργο ο πάπας έκανε ομιλία υπέρ “του παπικού πρωτείου” μέσα στον Άγιο Γεώργιο, την οποία χειροκρότησε θερμά ο νέος αιρετικός και Τούρκος αφέλληνας πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο οποίος διαιρεί την Ελλάδα σε πέντε διαφορετικά εκκλησιαστικά καθεστώτα και θέλει να αποσπάσει πλήρος και την διοίκηση των Μητροπόλεων των Νέων Χωρών, από την Εκκλησία της Ελλάδος (όπως κάνει και με τα Δωδεκάνησα), στις οποίες ήδη ορίζει δικούς του Μητροπολίτες, έτσι ώστε να τις εντάξει και εμμέσως στον έλεγχο του Τουρκικού καθεστώτος κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τους Μητροπολίτες της Ελλάδος, οι οποίοι τον μνημονεύουν, ακόμη και τώρα που αναγνώρισε την Σκοπιανή σχισματική δομή, ως δήθεν “Μακεδονική Εκκλησία”, η οποία έδιωξε τον κανονικό Επίσκοπο Αχρίδος Ιωάννη, κάτι το οποίο ανοίγει το ενδεχόμενο πολέμου και στην Ελλάδα, όπως έγινε και στην Ουκρανία, μετά την εκεί αναγνώριση εξ αυτού του Βαρθολομαίου, του Ουκρανικού κακοκέφαλου.
Για πρώτη φορά μετά το 1054 o Πάπας της παπικής “Εκκλησίας” (αιρέσεως) και ο Οικουμενι(στής)κός Πατριάρχης του Φαναρίου, συλλειτούργησαν μαζί σε “Καθολική” και αμέσως μετά “Ορθόδοξη” ουνιτικού τύπου λειτουργία.
Σημειώνουμε ότι αυτό συμβαίνει ενώ ακόμα δεν έχει αρθεί το αιρετικό δόγμα του filioque, που σύμφωνα με το οποίο το Άγιο Πνεύμα “εκπορεύεται από τον Θεό Υιό” όσο και από τον Θεό Πατέρα.
Επίσης δεν έχει αρθεί το “αλάθητο” του Ποντίφηκα ότι είναι ο “ζων εκπρόσωπος του Χριστού επί Γης”, δηλαδή την κατάργηση της κοσμικής παπικής εξουσίας.
Η Νέα Εποχή δεν επιζητά την καταστροφή των θρησκειών αλλά την Ένωσή τους σε μια κοσμική Πανθρησκεία, υλιστικού περιεχομένου .
Στον Παπισμό – “Ρωμαιοκαθολικισμό” έχουμε μόνο μια γνώμη του Πάπα και όλες οι άλλες παύουν να υπάρχουν, ενώ αντίθετα στην Ορθοδοξία επειδή στηρίζεται στις Οικουμενικές Συνόδους, δεν υπάρχει ο “αλάθητος”.
Η δε κακοδοξία των Παπικών για το Άγιο Πνεύμα δεν είναι διαδικαστικό θέμα, και δεν μπορεί να αγνοηθεί. Για να υπάρξει Ένωση αυτά τα δύο στοιχεία πρέπει να εξαλειφθούν, αλλιώς δεν μιλάμε περί Ένωσης αλλά περί υποταγής.
Στην “πανηγυρική” όπως είπαν (αιρετική) Πατριαρχική Θεία Λειτουργία στο Φανάρι συμμετείχε ο Πατριάρχης και τα μέλη της Συνόδου.
Αμέσως μετά, στην Αίθουσα του Θρόνου ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης υπόγραψαν κοινή Διακήρυξη, ανάλογη με εκείνη που υπέγραψαν στην πρόσφατη συνάντησή τους στα Ιεροσόλυμα.
Το μεσημέρι τέλεσε θεία λειτουργία στον ρωμαιοκαθολικό Ναό του Αγίου Πνεύματος (για να τονιστεί το Φιλιόκβε),στην οποία παρέστη και ο Πατριάρχης, ενώ το απόγευμα τελέστηκε δοξολογία στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος σημείωσε επίσης ότι η έλευση του Πάπα αποτελεί συνέχεια των ανάλογων επισκέψεων που είχαν κάνει οι προκάτοχοί του Παύλος Στ’, Ιωάννης – Παύλος Β” και Βενέδικτος ΙΣτ΄, και «μαρτυρεί τη βούληση της Εκκλησίας της Ρώμης να συνεχιστεί η σταθερά πορεία, προς αποκατάσταση της πλήρους κοινωνίας μεταξύ των Εκκλησιών» (κάτι που δεν μπορεί να γίνει αφού οι Παπικοί είναι εκτός εκκλησίας).
Η ψευδοσύνοδος της Φλωρεντίας – Φερράρας του 1438-39, απορρίφθηκε από τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία.
Η ψευδοσύνοδος της Φλωρεντίας ή αλλιώς και Σύνοδος της Φερράρας – Φλωρεντίας λέγεται η σύνοδος που από μέρους της παπικής ψευδο – εκκλησίας ήταν η συνέχεια της συνόδου της Βασιλείας που είχε αρχίσει το 1431 από τον πάπα Μαρτίνο τον Ε΄ και μεταφέρθηκε σε πρώτη φάση στη Φερράρα της Ιταλίας το 1438 και αργότερα, το 1439 στη Φλωρεντία της Ιταλίας όπου και εκεί συζητήθηκε το ζήτημα της Ένωσης των δυο εκκλησιών -Ανατολικής και Δυτικής- υπό την ηγεσία του πάπα Ευγένιου Δ’. Η ψευδοσύνοδος αυτή καταδικάστηκε από τις Πανορθόδοξες συνόδους όπως του 1443 και τα ορθόδοξα Πατριαρχεία.


0 Σχόλια