ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΈΣ ΠΡΟΕΚΤΆΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎ ΓΆΜΟΥ, ΤΗΣ ΤΕΚΝΟΘΕΣΊΑΣ, ΤΗΣ ΒΆΠΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΗΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ

από | Μαρ 3, 2024 | Αγγλικανική Αίρεση, Αγία Γραφή, Αγία Τριάδα, Άγιο Όρος & Πατριαρχεία, Άγιοι Απόστολοι, Άγιος Νικόδημος - Ανάσταση, Αίρεση Αρειανισμού, αίρεση εικονομαχίας, Αίρεση Ναομαχίας, Αίρεση του Παπισμού, Αντιαιρετικά, Αντιοικουμενιστικά άρθρα, Αντιπαπικά Άρθρα-Μελέτες, Βυζαντινή Αυτοκρατορία, Εθνική Ασφάλεια & Παραβατικότητα, Εθνική κληρονομιά, Εθνική Οικονομία & Μνημόνια, Εκκλησία & Εκτρώσεις, Εκκλησία & Επιστήμη, Εκκλησία & Ηθική, Εκκλησία & Μασονία, Ελλαδα & Πατριωτισμός, Εμβόλια, Ενδοοικογενειακη βία, Εργασιακά, Ηλεκτρονικό φακέλωμα, Ιστορικά, Κλιματική αλλαγή, Λειτουργικά Βιβλία, Λειτουργικά Θέματα, Μάθημα Θρησκευτικών, μη κατηγοριοποιημένα, Μυστήριο τῆς έξομολογήσεως, Μυστήριο του Βαπτίσματος, Οικουμενικές Σύνοδοι, Ορθόδοξες Ομιλίες & Κηρύγματα, Ορθόδοξη Αγιολογία, Ορθόδοξη Δογματική Θεολογία, Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, Ορθόδοξη ερμηνευτική, Ορθόδοξη Εσχατολογία, Ορθόδοξη Ιεροσύνη, Ορθόδοξη Οικογένεια, Ορθόδοξη Ομολογία, Ορθόδοξη Πίστη, Ορθόδοξο Βάπτισμα, Ορθόδοξο Ήθος, Ορθόδοξο μαρτύριο, Ορθόδοξος γάμος, Ορθόδοξος μοναχισμός, Ουκρανικό Κακοκέφαλο, Παλαιά Διαθήκη, Πανορθόδοξοι Σύνοδοι, Βιβλια & Μελετες, Παραβατικότητα, Παράνομη Μετανάστευση & Εξισλαμισμός, Πολιτικά Ρουσφέτια, Προσωπικά δεδομένα, Σεισμοί, Συμφωνία των Πρεσπών, Σχισματική Εκκλησία Σκοπίων, Τα ιερά μυστήρια, Το αιρετικό & σχισματικό Φανάρι, Το μυστήριο της μετάνοιας, Το Μυστήριο του Γάμου, Χάραγμα του αντιχρίστου, Χριστιανική Ηθική, Χριστιανική πίστη, Χριστιανισμός & Ειδωλολατρία, Ψευδοσύνοδος της Κρήτης | 0 Σχόλια

Οι βουλευτές πρωτοσέλιδο Δημοκρατίας

Περικλής Ηλ. Νταλιάνης Θεολόγος 

Κοινοποιείται στην Ιερά Σύνοδο, Μητροπόλεις και ενορίες της Ελλάδος, Άγιον Όρος, εκκλησιαστικό τύπο κ.α..

Ψηφίστηκε η Άρνηση Του Θεού από τους 176 Βουλευτές

Προσφάτως στις 15 φεβρουαρίου ψηφίστηκε στην βουλή το κατάπτηστο νομοσχέδιο υπέρ του γάμου των ομοφυλόφιλων, το οποίο θα ανοίξει τους ασκούς του αιόλου προς την αναγνώριση του κτηνοβατικού κινήματος, της αιμομιξίας και του φανερού σατανισμού. Επίσης οι ομοφυλόφιλοι εκτός από την χρήση ΠΑΡΈΝΘΕΤΗΣ ΜΗΤΈΡΑΣ, πράξη μοιχείας και επίσης μη φυσιολογικής γέννησης, σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν και την κλωνοποίηση, ώστε να δημιουργηθούν παιδιά από τρεις η και παραπάνω ομοφυλόφιλους άνδρες. Άρα εδώ ομιλούμε για μία προσπάθεια πλήρους ανατροπής της ανθρώπινης φύσης και φυσιολογίας. Δεν ομιλούμε δηλαδή μόνο για την δαιμονική πράξη και αμαρτία της ομοφυλοφιλίας, αλλά και για την εφαρμογή των σατανικών μέσων στην πράξη, με τα οποία προσπαθούν να ανατρέψουν όλο το σχέδιο του Χριστού και της Θείας Οικονομίας. Άρα εδώ ομιλούμε για δαιμονισμό και άρνηση του Τριαδικού Θεού και όχι απλά για μία αμαρτία.

Εδώ παρατηρήσαμε ότι οι περισσότεροι βουλευτές παρότι “δηλώνουν “χριστιανοί,” όχι μόνο δεν πιστεύουν χριστιανικά, αλλά έφτασα στο σημείο να νομιμοποιήσουν κάτι το οποίο έρχεται σε αντίθεση με την ίδια την φύση και την φυσιολογία του ανθρώπου, την οποία ο Θεός δημιούργησε δια των δύο φύλων. Άρα όλοι αυτοί έρχονται σε σύγκρουση με τον ίδιο τον Θεό και όχι απλά με την εκκλησία του, συν ότι είναι και επίορκοι, αφού παραβίασαν το Ελληνικό Σύνταγμα και πολεμούν την Ελληνική οικογένεια.

Η αμφιλεγόμενη Θέση της Συνόδου

Από την άλλη μεριά η ιερά σύνοδος εξέφρασε μεν την αντίρρησή της προς το νομοσχέδιο αυτό, όμως δεν αφόρησε όσους βουλευτές το ψήφισαν, διότι πολλοί Μητροπολίτες θέλουν να μπουν στην βουλή για να ορκίσουν ξανά τους επίορκους πολιτικούς, παρότι ο ίδιος ο Χριστός απαγορεύει τον όρκο και παρότι αυτοί οι βουλευτές είναι επίορκοι..

Η Δ.Ι.Σ. ΚΑΤΏΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΆΣΕΩΝ

Επίσης η ΔΙΣ δεν πήρε απόφαση για το τι θα κάνει με τα τεκνοθετημένα παιδιά των ομοφυλόφιλων και την βάπτισή τους, τα οποία θα γεννηθούν από παρένθετη μητέρα, η οποία καταργεί την μητρότητα και αποτελεί πράξη μοιχείας, αφού το παιδί δεν γεννιέται με φυσιολογικό τρόπο, μεταξύ ανδρός και γυναικός, οι οποίοι θα είχαν νόμιμη συζυγία δια του θρησκευτικού γάμου. Δυστυχώς φαίνεται ότι η ιερά σύνοδος και οι μητροπολίτες, δεν θέλουν να συγκρουστούν με τους πολιτικούς έτσι ώστε να συνεχίσουν να παίρνουν τα πακέτα κοινοτικών ενισχύσεων από την ευρωπαϊκή παπική και μασονική ένωση.

Ούτε φαίνεται να αφοριστούν από την εκκλησία, οι δήμαρχοι οι οποίοι θα τελέσουν πολιτικούς γάμους ομοφυλόφιλων, αφού οι Μητροπολίτες θέλουν καλές σχέσεις με αυτούς. Μα πως γίνεται ένας να τελεί έναν παρά φύσιν πολιτικό γάμο και μετά να μπορεί να μπαίνει ελεύθερα μέσα στην εκκλησία, χωρίς μάλιστα να μετανοήσει;

Ο λαός λέει ότι “δεν γίνεται να κάνει κάποιος ομελέτα, χωρίς να σπάσει αυγά”! Με λίγα λόγια δεν γίνεται να θέλεις να εφαρμόσεις τον λόγω του Θεού και να μην συγκρουστείς με το κακό!

Ο ίδιος ο Χριστός, οι προφήτες, οι Απόστολοι, οι Άγιοι της Εκκλησίας, έλεγχαν τους Φαρισαίους, τους αιρετικούς, τους αλλόθρησκους, τους αυτοκράτορες, βασιλείς, ηγεμόνες και δεν υπολόγιζαν ούτε την ζωή τους, ούτε την επισκοπική τους έδρα. Ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, έλεγξε τον Ηρώδη για μοιχεία, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ελέγξτε την Ευδοξία, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής τους Μονοθελήτες Πατριάρχες και αυτοκράτορες, ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης τον Πατριάρχη και τον αυτοκράτορα για τριγαμία, ο Αθηνών Χρύσανθος και ο Αθηνών Χρυσόστομος έλεγξαν τους Γερμανούς κατακτητές κ.α.

Τι έλεγε το Υπερμνημόνιον της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑΣ για το θέμα μας

Δεν είναι τυχαίο ότι όλα αυτά είχαν προγραμματίσει, ήδη με το κείμενο του υπερμνημονίου από το 2014. Τότε κάποιοι βγήκαν και είπαν ότι το κείμενο αυτό είναι ψεύτικο. Το εάν είναι ψεύτικο το κείμενο, ή εάν είναι κάποιες πληροφορίες οι οποίες διέρρευσαν, η ουσία είναι ότι πρόκειται για κείμενο το οποίο επιβεβαιώνεται δια της εφαρμογής του.

Το κείμενο αυτό ομιλεί για την κατάργηση των εθνικών εορτών, την κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, τη νομιμοποίηση του σοδομισμού και της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑΣ, την κατάργηση του Εθνικού δικαίου και του εθνικού Συντάγματος, την τεχνοθέτηση των παιδιών από τους ομοφυλόφιλους, την νομιμοποίηση των εκτρώσεων και λοιπά, κάτι το οποίο βλέπουμε ότι εφαρμόζεται πλήρως στις ημέρες μας. Άρα το ζήτημα είναι εάν εφαρμόζονται τα κείμενα αυτά, ή εάν κάποιοι τα θεωρούν δήθεν “μαϊμού” κείμενο; ;Άλλωστε υπάρχουν και άλλα ευρωπαϊκά κείμενα και αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι οποίες καταργούν την οικογένεια όπως την ξέραμε και βάζουν πρόστιμα στις χώρες που δεν τα εφαρμόζουν (όπως έχει γίνει και με την Ελλάδα πρόσφατα και στο παρελθόν, στο θέμα των εκτρώσεων κ.λπ.). Επίσης η “Μεγάλη επανεκκίνηση” του Σβαρν (ο οποίος όχι τυχαία είναι ομοφυλόφιλος), της οποίας οπαδός είναι και ο Πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης, προβλέπει τα περιοριστικά μέτρα του Κορωνοϊού, την εμφύτευση του μικροτσίπ, την επέλαση των ρομπότ, την διάλυση της οικογένειας, την τροφή εντόμων, τα μεταλλαγμένα προϊόντα κ.λπ.

Ο Ρόλος του (Τούρκου) Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου και η “βάπτιση” της Γλυφάδας

Δεν είναι τυχαίο ότι το 2022, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος τέλεση στη Μητρόπολη Γλυφάδας την βάπτιση 2 τεχνοθετημένων νηπίων από ζευγάρι ομοφυλόφιλων ανδρών, χωρίς να πάρει την έγκριση από τον οικείο μητροπολίτη και μάλιστα ως ανάδοχοι συμμετείχαν περίπου επτά άτομα εκ των οποίων τα περισσότερα δεν ήταν ορθόδοξοι χριστιανοί στο δόγμα. Άρα είχαμε και άκυρο μυστήρια, αφού ο ανάδοχος πρέπει να είναι ένας και Ορθόδοξος, χωρίς κολλήματα, έτσι ώστε να μπορεί να τελέσει την βάπτιση. Τότε υπήρξε κατακραυγή και αντίδραση από λίγους μητροπολίτες της Ελλάδος, αλλά από το σύνολο του λοιπού εκκλησιαστικού σώματος.

Δεν είδαμε όμως σοβαρή αντίδραση από την ιερά σύνοδο, παρά τις διαμαρτυρίες των πιστών, σύν ότι ο Ελπιδοφόρος “δεν πήρε σχετική άδεια!” Επίσης πολλοί μητροπολίτες αμέσως μετά συλλειτούργησαν με τον Αμερικής Ελπιδοφόρο σαν να μην έγινε τίποτα, παρότι είχε κάνει αυτή την ανίερη πράξη (όπως ήταν ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ, ο Περιστερίου Γρηγόριος, ο Χίου Μάρκος κ.α.). Επρόκειτο για ένα καλά οργανωμένο σχέδιο, όπως επίσης έγινε και με την έλευση του Στ. Κασσελάκη στον ΣΥΡΙΖΑ. Διότι Θέλουν σιγά – σιγά να αμβλύνουν τις αντιδράσεις του κόσμου, σε συνεργασία μεταξύ τους, τόσο οι ανίεροι Μητροπολίτες, μαζί με τους άθεους και μασόνους πολιτικούς, οι οποίοι συνέρχονται σε μυστικές συναντήσεις.

Επίσης ο Ελπιδοφόρος ήρθε πάλι και συνάντησε τον Αρχιεπίσκοπο ΚΑΤΆ εντολή Μητσοτάκη, λίγο πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου και μάλιστα με θέμα την βάπτιση των τεκνοθετημένων παιδιών από τους ομοφυλόφιλους.

Θυμίζω ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ήταν εκ δεξιών του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στο Υπουργικό συμβούλιο επί κυβερνήσεως των μνημονίων. Επίσης μετά ο ίδιος παραδέχτηκε πως είχε κρυφή συνάντηση με τον Τσίπρα για την μισθοδοσία του κλήρου και την αλλαγή του άρθρου τρία του Συντάγματος “περί της Αγίας Τριάδος”.

Η μίμηση του Ελπιδοφόρου από Μητροπολίτες της Ελλάδος

Τώρα βλέπουμε ότι πολλοί μητροπολίτες όπως ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος και άλλοι, θέλουν να κάνουν  το ίδιο με τον Αμερικής Ελπιδοφόρο, επικαλούμενοι δήθεν το θέμα του αναδόχου και του “νήπιοβαπτισμού”. Εδώ ομιλούμε ότι εάν γίνει αυτό – κάτι το οποίο δεν έγινε ούτε με τον πολιτικό γάμο των ετερόφυλων ζευγαριών – θα πρόκειται για πλήρη εκκλησιολογική αλλοίωση, τόσο του μυστηρίου του γάμου, όσο και του μυστηρίου της βαπτίσεως, δεδομένου ότι θα αποτελέσει μία έμμεση αναγνώριση του ομοφυλοφιλικού γάμου!

Άρα τίποτα δεν ήταν τυχαίο, ούτε ότι ο Ελπιδοφόρος ήρθε πάλι στην Αθήνα, παραμονές του νομοσχεδίου, ούτε επίσης τυχαίο είναι το ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, λίγες ημέρες μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, “για την στήριξή που αυτός έδειξε”, στις (προδοτικές) αποφάσεις της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου της Κρήτης, της Σχισματικής εκκλησίας των Σκοπίων και τού Ουκρανικού σχίσματος, καθώς και την κάλυψη της λαθρομετανάστευσης προς τον Ελληνικό χώρο.

ΤΟ ΘΈΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΔΌΧΟΥ ΣΤΑ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΑ ΖΕΥΓΆΡΙΑ

Όσοι ομιλούν για ανάδοχο στα γκέι ζευγάρια, ξεχνούν ότι ο ανάδοχος δεν λειτουργεί μόνος του και αυτούσια, αλλά λειτουργεί στο πλαίσιο της χριστιανικής οικογένειας, στην οποία ανοίκει το παιδί, η οποία έχει την κύρια ευθύνη της ανατροφής του, το οποίο καλείται αυτός ο ανάδοχος να κατηχήσει. Εάν όμως η οικογένεια δεν είναι χριστιανική, αλλά είναι η ειδολολατρική, η αθεϊστική οικογένεια, ή ακόμη και αλλόθρησκη και αιρετική, τότε ο ανάδοχος δεν μπορεί να λειτουργήσει μέσα σε αυτά τα πλαίσια, τα οποία ακυρώνουν την όποια κατήχηση, αφού οι γονείς δεν έχουν Ορθόδοξη πίστη. Διότι τα παιδιά έχοντας ως εικόνα την συμπεριφορά των γονέων, μιμούνται και τις πράξεις τους. Επίσης πως ο ανάδοχος θα διδάξει το παιδί εναντίον της ομοφυλοφιλίας, όταν οι γονείς θα είναι ομοφυλόφιλοι; Εκτός εάν κάποιοι μητροπολίτες, θέλουν να εντάξουν στην κατήχηση “την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας’; Ύπαγε της βλασφημίας! Άλλωστε πώς μπορεί ένας χριστιανός ανάδοχος, να αποδεχτεί μία παρά φύσιν οικογένεια, η οποία στηρίζεται στο γάμο και την υιοθεσία των ομοφυλοφίλων. Αυτό αυτόματα σημαίνει και κόλλημα του αναδόχου ως προς την αναδοχή.  Επίσης ο ανάδοχος που θα επιλεχθεί από το γκέι ζευγάρι, είναι φυσικό επακόλουθο να είναι και αυτός ομοφυλόφιλος, ή στην καλύτερη περίπτωση να έχει παρόμοιες αντιχριστιανικές απόψεις και η επιλογή του θα γίνει με στόχο την εκκλησιολογική εκτροπή. Αρα αυτός ο άνθρωπος είναι εντελώς ακατάλληλος για να κατηχήσει ένα παιδί, το οποίο ούτως ή αλλιώς, θα μεγαλώσει λανθασμένα από την δήθεν οικογένεια των “νομο – φιλόφιλων”.  Αλλωστε όπως βλέπουμε στην πράξη ο ανάδοχος συναντάει στην αρχή για λίγο το παιδί και στην συνεχεία εξαφανίζεται και δεν εφαρμόζει την κατήχηση, άρα οι γονείς είναι αυτοί οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο μέρος της κατήχησης.

Δεν είναι δυνατόν να γίνει ορθόδοξη κατήχηση μέσα σε ανήθικο και αιρετικό – παρά φύσιν πλαίσιο.

Χριστιανοί ας μην μας εμπαίζουν! Δεν πρόκειται να γίνει κατήχηση μέσα σε ένα σατανιστικό περιβάλλον. Άλλωστε αν η εκκλησία κοίταζε μόνο τον ανάδοχο και όχι την φύση της οικογένειας, όπως λέει εσφαλμένα ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας και οι υπόλοιποι νεωτεριστές εκκοσμικευμένοι Μητροπολίτες, τότε η εκκλησία θα βάπτιζε και τα παιδιά των μουσουλμάνων και θα άφηνε τους μουσουλμάνους στην πλάνη τους. Θα βάπτιζε και τα παιδιά των βουδιστών, τα παιδιά των άθεων κ.ο.κ.ε. Όμως δεν μπορούν οι γονείς των παιδιών να είναι στην πλάνη, διότι αυτό καταργεί την ίδια την κατήχηση! Επίσης και να βαπτιστεί ένα παιδί, εάν οι γονείς του δεν πιστεύουν, θα ακυρώσουν στην πράξη την βάπτιση, όπως είναι για παράδειγμα ένας βαπτισμένος, ο οποίος αρνείται την Ορθόδοξη Εκκλησία. Για παράδειγμα εάν βαπτίζουμε ένα παιδί και ο ένας γονιός είναι παπικού δόγματος (όπως γίνεται στις περιπτώσεις μικτών γάμων, μεταξύ ορθοδόξων με αιρετικούς) και το παιδί εκκλησιάζεται στον παπικό ναό και κατηχείται από τον γονέα του παπικού δόγματος, αυτόματα καταργείται και η ορθόδοξη βάπτιση στην πράξη! Γι’αυτό η ορθόδοξη εκκλησία κανονικά βάπτιζε μόνο τα παιδιά που είχαν ορθόδοξους χριστιανούς γονείς. Στην εκκλησιαστική ιστορία βλέπουμε ότι η εκκλησία πάντα κοίταζε, πρώτα οι γονείς να είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και μετά επίσης και ο ανάδοχος να είναι χριστιανός ορθόδοξος, χωρίς αυτός να έχει κολλήματα ως προς την αναδοχή (όπως είναι π.χ. ο πολιτικός γάμος). Άρα πως γίνεται ο ανάδοχος να κατηχήσει ένα τεχνοθετημένο παιδί των ανθρώπων εκείνων οι οποίοι έχουν τελέσει πολιτικό γάμο και μάλιστα εκτός φυσιολογικής σχέσης, όπως είναι αυτή του ανδρογύνου; Δηλαδή ο Μεσσηνίας μας λέει ότι δέχεται ουσιαστικά τον πολιτικό γάμο των ομοφυλόφιλων, αφού και ο ίδιος θα υπογράφει στα έγγραφα της βάπτισης; 

Η Ορθόδοξη Οικογένεια, ο Στύλος του Βαπτίσματος

Εκτός του ότι όλα αυτά τα οποία μας λένε είναι εντελώς αθεολόγητα και παράλογα,  δεν έχουν καμία βάση νομο – κανονική και εκκλησιαστική. Πάντα για την Εκκλησία, η ορθόδοξη οικογένεια είναι το πρώτο στοιχείο, ενώ ο ανάδοχος έρχεται να συμπληρώσει και να βοηθήσει την ορθόδοξη οικογένεια μαζί με το παιδί τους, ώστε αυτό να κατηχηθή σωστά. Ουσιαστικά ο ρόλος του ανάδοχου είναι βοηθητικός. Δεν γίνεται λοιπόν να βάλουμε κάποιον ανάδοχο να κατηχήσει ένα παιδί, εάν πρώτα δεν έχουμε ορθόδοξη οικογένεια. Άλλωστε το παιδί είναι περισσότερες ώρες με την οικογένειά του, παρά με τον ανάδοχο.

Η ΑΓΓΛΙΚΑΝΙΚΉ “ΕΚΚΛΗΣΊΑ” ΚΑΙ Η “ΘΕΟΛΟΓΊΑ” ΤΩΝ ΓΚΈΙ

Μάλιστα στο σημείο αυτό και καθηγητής της θεολογικής σχολής Αθηνών, πήρε το μέρος του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου, αφού ως γνωστόν πολλοί καθηγητές είναι οικουμενιστές και έχουν κοινωνία με την Αγγλικανική Οξφόρδη (ή το Βατικανό), στην οποία έχουν σπουδάσει και η οποία δέχεται τον γάμο των ομοφυλόφιλων, όχι απλά ως πολιτικό γάμο, αλλά και ως θρησκευτικό ακόμη στην αγγλικανική αίρεση. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μασόνος Πατριάρχης Αθηναγόρας, είχε δεχθεί την ιερωσύνη των γκέι Αγγλικανών.

Πριν αρκετά χρόνια είχα γράψει ότι “η εκκλησιαστική κοινωνία των οικουμενιστών του Κολυμπαρίου με τους αιρετικούς Αγγλικανούς ψευδεπισκόπους, θα φέρει σιγά – σιγά και στην Ελλάδα, τόσο το θέμα της χειροτονίας των γυναικών, όσο και το θέμα του γάμου των ομοφυλοφίλων, ο οποίος θα αρχίσει από πολιτικός και μετά θα γίνει προσπάθεια αυτός να ευλογείτε και από τους ψευδοποιμένες”, όπως ομοίως έγινε και πρόσφατα στην παπική αίρεση με τις ευλογίες του αιρεσιάρχη Πάπα Φραγκίσκου και των παιδεραστών καρδιναλίων.

Ο Μεσσηνίας έθεσε και θέμα “νήπιοβαπτισμού”

Δεν είναι τυχαίο ότι ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος έθεσε και θέμα νήπιοβαπτισμού, θέλοντας να πετύχει με τον τρόπο αυτό “με ένα Σπάρο δύο Τριγώνια”. Δηλαδή από τη μία σου λέει, “θα τους κάνω με αυτό τον τρόπο θέτοντας το θέμα του νήπιοβαπτισμού, να δεχτούν τη βάπτιση των ομοφυλοφίλων παιδιών”. Και από την άλλη “εάν η σύνοδος αρνηθεί την βάπτιση των τεκνοθετημένων παιδιών από τους ομοφυλόφιλους, θα θέσει το θέμα κατάργησης του νηπιοβαπτισμού” (όπως ομοίως γίνεται στην παπική παρασυναγωγή).

Άλλωστε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας συμμετέχει στους ψευδοδιαλόγους με τους καρδινάλιους και γνωρίζει από την φιλοσοφία και σκέψη τους, πως αυτοί λειτουργούν! Αρα λοιπόν ο Μεσσηνίας με την (παπική) δυπλωματία ξέρει πώς να δουλεύει για να εισάγει”κενά δαιμόνια”, όπως είχε γίνει και παλαιότερα με την θεωρία του “περί διηρημένης εκκλησίας των δύο πνευμόνων” (Ανατολής και Δύσεως).. .Προσπαθεί εντέχνως να φέρει τη μία καινοτομία μετά την άλλη, ή ακόμη και τις δύο μαζί εάν μπορέσει να το κάνει. Ας δούμε όμως πώς έχει το θέμα του νηπιοβαπισμού, σε συνδυασμό με το θέμα μας…..

Στο παραπάνω βίντεο, ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, δηλώνει αντίθετος με το νομοσχέδιο, αλλά πριν αυτό ψηφιστεί, δηλώνει ότι “δεν θα αντιδράσουν στην Ιεραρχία παρά μόνο θα πουν την άποψή τους και η πολιτεία ας κάνει ότι θέλει”! Αν αυτό είναι”άρνηση” τότε τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά.

Ο ΝΗΠΙΟΒΑΠΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΙΕΡΆ ΠΑΡΆΔΟΣΗ

 Για την παράδοση της Εκκλησίας ο νηπιοβαπτισμός δεν αποτελούσε ποτέ πρόβλημα, όπως θεωρούν αντίθετα οι αιρέσεις του Παπισμού και του πρωτεσταντισμού, οι οποίοι “Βαπτίζουν” με ψευδοβάπτισμα τα παιδιά σε μεγάλη ηλικία, χωρίς τις τρεις καταδύσεις οι οποίες αποτελούν το Ορθόδοξο βάπτισμα.

Υπήρχε η βεβαιότητα ότι τα νέα της μέλη μπορούσαν να βαπτισθούν σε οποιαδήποτε ηλικία κι αν ευρίσκοντο, ακόμη και στην νηπιακή. Οι αγιογραφικές μαρτυρίες για την αμετακίνητη αυτή πεποίθηση της Αποστολικής Εκκλησίας είναι ποικίλες και αρκετές σε όλους τους αιώνες.

Τα ευαγγελικά και αποστολικά κείμενα της Καινής Διαθήκης, μας διδάσκουν ότι το χριστιανικό βάπτισμα είναι το απαραίτητο σημάδι της Νέας Διαθήκης, την οποία έκαμε ο Ιησούς Χριστός με την Εκκλησία τού, όπως ακριβώς το απαραίτητο σημάδι της Παλαιάς του Διαθήκης ήταν η περιτομή των νηπίων η οποία γινόταν την όγδοη ημέρα.

Ο Χριστός δέχεται την περιτομή ως άνθρωπος από τον μνήστωρ Ιωσήφ. Επ΄ αυτού του επίμαχου σημείου στην “Εκκλησιαστική Ιστορία” (Τόμος Α΄), του Μελετίου Αθηνών, αναφέρεται ότι ο Εφραίμ ο Σύρος βεβαίωνε ότι “ο Κύριος περιετμήθη υπό του Ιωσήφ, του νομιζομένου πατρός αυτού, εν τω σπηλαίω“. Την αυτή θέση είχε και ο Επιφάνιος. Οι θείοι όμως Ευαγγελιστές δεν έγραψαν τίποτα περί αυτού, καταλήγοντας η Εκκλησιαστική Ιστορία “αλλ’ ούτε ήτο χρεία και ανάγκη να γράψωσι, καθότι η τούτων γνώσις ουδέν παρέχει όφελος εις την σωτηρίαν ημών“.

Στην συνέχεια ο Χριστός θα καταργήσει την περιτομή, ως πεπερασμένη, αφού πλέον το βάπτισμα των τριών καταδύσεων της Καινής διαθήκης ήταν ανώτερο της Περιτομής της Παλαιάς διαθήκης (αλλά και του βαπτίσματος της μετανοίας του Ιωάννου, της μίας κατάδυσης) απόφαση που έλαβε και η Αποστολική Σύνοδος του 49 ή 52 μ.Χ.

Ό Χριστός, λίγο πριν από την ανάληψή του, παραγγέλλει στους μαθητές του να «μαθητεύσουν πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος» (Μτθ. 28:19). Δηλαδή ο Χριστός θέτει ως πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξή τους στην Εκκλησία, αλλά και για να σωθούν, την Ορθόδοξη βάπτισή τους εις το όνομα της Αγίας Τριάδας με τις τρεις καταδύσεις. Άνευ της Ορθοδόξου βάπτισης δεν μπορεί κάποιος να είναι μέλος της Εκκλησίας, ούτε να συμμετάσχει στα Ιερά Μυστήρια και την θεία Ευχαριστία. “Ο πιστεύσας και βαπτισθείς, σωθήσεται· ο δε απιστήσας κατακριθήσεται” ( Μάρκου, Ιστ’, 15-16).  λέει ο ίδιος ο Χριστός!

Έτσι το βάπτισμα γίνεται το απαραίτητο σημάδι των μελών της Εκκλησίας. Κατά παρόμοιο τρόπο και στην Παλαιά Διαθήκη η περιτομή αποτελούσε το απαραίτητο σημάδι εκείνων που ανήκαν στον λαό του Θεού. Είναι γνωστό ότι στην Π. Διαθήκη ο Θεός, όχι απλώς επέτρεπε στα νήπια να δεχθούν την περιτομή, αλλά ρητά εντελλόταν να υποβληθή στην περιτομή κάθε αγόρι κατά την ογδόη ημέρα μετά την γέννησή του (Γεν. 17:9-14). Η περιτομή όπως είπαμε καταργήθηκε από το βάπτισμα των τριών καταδύσεων και αναδύσεων εκ του Ύδατος, κατ’εντολή του Χριστού. Γιατί λοιπόν στην Καινή Διαθήκη να αποκλείση ο Θεός τα νήπια να γίνουν μέλη της Εκκλησίας του, αφού ο ίδιος ο Χριστός λέει να γινόμαστε όπως τα νήπια; Αυτή η πρακτική της περιτομής στην Παλαιά Διαθήκη αποτελεί ξεκάθαρη αγιογραφική κατοχύρωση του νηπιοβαπτισμού.

Από την Καινή Διαθήκη είναι ιδιαίτερα αξιοπρόσεκτος ο λόγος τον οποίο απηύθυνε ο απόστολος Πέτρος στο πλήθος που παρακολουθούσε το γεγονός της Πεντηκοστής: «Μετανοήσατε και βαπτισθήτω έκαστος υμών επί τω ονόματι Ιησού Χριστού εις άφεσιν αμαρτιών, και λήψεσθε την δωρεάν του Αγίου Πνεύματος. Υμίν γαρ εστιν η επαγγελία και τοις τέκνοις υμών και πάσι τοις εις μακράν» (Πρξ 2:38-39).

Το πρώτο μέρος του χωρίου αποτελεί το κατ’ εξοχήν επιχείρημα των Προτεσταντών εναντίον του νηπιοβαπτισμού. Όμως οι ίδιοι αποφεύγουν επιμελώς να αναφερθούν και στη συνέχεια του χωρίου, στην οποία ρητά λέγεται ότι η υπόσχεση του Θεού για την λήψη του Αγίου Πνεύματος με το βάπτισμα αφορά και στα τέκνα τους ανεξαρτήτως ηλικίας (βλέπε και “Η κατοχύρωση του νήπιοβαπτισμού”, (+) Αρχιμανδρίτη Αυγουστίνου Μύρου).

Η εκκλησιαστική γραμματεία μαρτυρεί τον νήπιοβαπτισμό, ήδη από τους πρώτους αιώνες της εκκλησίας. Ο άγιος Ειρηναίος (130-202 μ.Χ.) γράφει: «Διότι αυτός [ο Χριστός] ήρθε στη γη για να μας σώση όλους δι’ Αυτού –όλους, λέγω, που θα αναγεννηθούν δι’ αυτού εν Θεώ – νήπια, παιδιά, εφήβους, νέους και γέρους. Ήλθε λοιπόν για κάθε ηλικία, γενόμενος νήπιος για τα νήπια, καθαγιάζοντας το παιδί για τα παιδιά…, γενόμενος προς αυτά ταυτόχρονα παράδειγμα ευσεβείας, αρετής και ταπείνωσης» (Κατά Αιρέσεων, 2· PG 7,783-784). Μέσα σε αυτά τα πλαίσια η Εκκλησία βάπτιζε τα νήπια των χριστιανών, έτσι ώστε αυτά να μην πεθάνουν αβάπτιστα σε περίπτωση ατυχήματος καθώς και για να απαλλαγούν από το προπατορικό αμάρτημα.

Η ΑΓΊΑ ΓΡΑΦΉ γράφει και ορίζει τον νήπιοβαπτισμό

Ο νηπιοβαπτισμός αποτελεί πράξη της Εκκλησίας από τους αποστολικούς χρόνους και αδιάκοπα μέχρι και σήμερα. Είναι πολύ γνωστές οι περιπτώσεις βαπτίσεως όλων των μελών της οικογένειας του Κορνηλίου (Πρξ 10:48), της Λυδίας (Πρξ 16:15), του δεσμοφύλακος των Φιλίππων (Πρξ 16:31-34), του αρχισυναγώγου Κρίσπου (Πρξ 18:8) και του Στεφανά (Α’ Κορ 16:15), στις οποίες υπήρχαν μικρά παιδιά και νήπια. Αν στην εποχή αυτή οι βαπτίσεις των ενηλίκων αποτελούν τον κανόνα, αυτό εξηγείται από το ότι οι πρώτοι που προσέρχονται στην Πίστη είναι ενήλικες και μεγάλης ηλικίας, λόγω και των διωγμών που είχαν ξεκινήσει από τους Ρωμαίους αυτοκράτορες και ειδωλολάτρες.

Βάπτιση Ορθοδόξων Γονέων και Παιδιών

Εδώ όμως είναι η λεπτομέρεια και στο θέμα που εξετάζουμε, δηλαδή των τεκνοθετημένων παιδιών από τους ομοφυλόφιλους. Διότι όταν βαπτίζονταν οι ενήλικες, τότε βαπτίζονταν μαζί και τα παιδιά τους. Άρα απαραίτητη προϋπόθεση ήταν οι γονείς να είναι πιστοί και όχι ειδωλολάτρες, οι άθεοι, οι αλλόθρησκοι, ή αιρετικοί! Στην περίπτωση όμως των ομοφυλόφιλων, οι ομοφυλόφιλοι αυτοί ακόμη και εάν είχαν βαπτιστεί από τους γονείς τους, πλέον λογίζονται ως θανάσιμα και βαρέως αμαρτάνοντας και εφόσον τελέσουν και ομοφυλοφιλικό γάμο, τότε έχουν εκπέσει εκτός του σώματος της Εκκλησίας, εις την ειδωλολατρείαν και την αμετανοησίαν και λαμβάνουν τον αφορισμό των ιερών κανόνων των οικουμενικών συνόδων (χωρίς μάλιστα να δικαιούνται εκκλησιαστική ΚΗΔΕΥΣΗ), καθότι μάλιστα αυτός ο πολιτικός γάμος των ομοφυλοφίλων, δεν μπορεί να έχει εξέλιξη σε θρησκευτικό γάμο, όπως γίνεται με τα ετερόφυλα ζευγάρια, τά οποία τελούν πρώτα πολιτικό γάμο και μετά θρησκευτικό. Με λίγα λόγια η Ιερά σύνοδος δεν μπορεί να “ρίξει άλλο νερό στο κρασί της, σε αυτή την περίπτωση”, όπως έκανε με την ανοχή στις περιπτώσεις του πολιτικού γάμου των ετερόφυλων ανδρογύνων, πολύ απλά διότι εδώ έχουμε παρά φύσιν γάμο.

Και Παρά Φύσιν και Πολιτικός γάμος – Το θέμα της κηδείας των ομοφυλόφιλων

ΙΗ ερά σύνοδος στην εγκύκλιό της γράφει μεν σωστά ότι “διαφωνεί με τον πολιτικό γάμο ακόμη και των ετερόφυλων ζευγαριών”, αλλά όταν ένας εκ του πολιτικού γάμου, χωρίσει ή χηρέψει, τότε εάν ζητήσει να κάνει νέο γάμο θρησκευτικού τύπου, τότε ο θρησκευτικός γάμος αυτός, υπολογίζεται ως δεύτερος γάμος. Αυτό ήταν μία παραφωνία και παρενέργεια. Στην προκειμένη περίπτωση με το που είπε σωστά ο Αρχιεπίσκοπος “ότι δεν πρέπει να Βαπτίζονται τα παιδιά των ομοφυλόφιλων”, αμέσως άρχισαν οι Μητροπολίτες της αντιπολίτευσης να διαφωνούν με πρώτο τον Μεσσηνίας Χρυσόστομο, τον Μαρωνείας Παντελεήμονα, τον Παροναξίας Καλλίνικο κ.α….οι οποίοι ομίλησαν “για προσωπικές δήθεν απόψεις του Αρχιεπισκόπου”. Όμως σωστά είπε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, διότι η αποδοχή της βάπτισης, σημαίνει “και αποδοχή του παρά φύσιν γάμου “, αφού θα συνυπογράφει και ο Ιερέας, μαζί με τους γονέα 1 και γονέα 2. Επίσης τα παιδιά αυτά θα γίνουν ομοφυλόφιλοι και θα θεωρούν στο μέλλον με αυτό τον τρόπο “ότι η εκκλησία αποδέχεται την επιλογή τους και την αμετανοησία των παρά φύσιν γονέων τους”. Είπε και ένα σωστό ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και “έπεσαν επάνω του να τον φάνε”!

Με το που είπε και ένα σωστό ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, έπεσαν επάνω του ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος κ.α. και μίλησαν “για προσωπικές του απόψεις”!

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου ομίλησε στην εκπομπή… της ΕΡΤ3 και ενώ αρχικά είπε ορθά ότι “δεν μπορούμε να βαπτίζουμε τα παιδιά των ομοφυλόφιλων, διότι είναι σαν να αναγνωρίζουν και τον γάμο των γκέι, οι οποίοι θα υπογράφουν ως γονέας 1 και γονέας 2 “, μετά κατόπιν των ερωτήσεων της δημοσιογράφου “περί αγάπης της εκκλησίας,” άρχισε και αυτός τις αγαπολογίες, με αποτέλεσμα να φτάσει στο σημείο να πει ότι “θα κηδεύουν τους ομοφυλόφιλους που τελούν πολιτικό γάμο, όπως κηδεύουν και τους αυτόχειρες”…”μετά από την προσκόμιση από τους συγγενείς, ενός “τρελόχαρτου”. 

Καταρχήν και εδώ σφάλλει ο Ναυπάκτου Ιεροθέος, διότι, αφενός δεν είναι η ίδια περίπτωση και αφετέρου η εκκλησία κηδεύει τους μετανοημένους, κάτι που δεν ισχύει ούτε στην αυτοκτονία, ούτε στον γάμο της ομοφυλοφιλίας. Αλλά επίσης σε πολλές περιπτώσεις κηδεύουν τους αυτόχειρες, σκανδαλοδώς χωρίς την προσκόμιση τρελόχαρτου! Δηλαδή τι θέλει ο Ναυπάκτου, αντί για “μαϊμού” τρελόχαρτο (το οποίο βγάζουν οι συγγενείς μετά το θάνατο του αυτόχειρως και όχι πριν), να βγάζουν τώρα και οι ομοφυλόφιλοι, “πουστόχαρτο” (αρχαία λέξη, από το “πού στέκεται” αυτός, ο ομοφυλόφιλος δηλαδή) για να τους κηδεύουν και αυτούς; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Σε λίγο θα τους κηδεύουν όλους και όσους κάνουν ευθανασία, καύση κ.α.

Η αγάπη της εκκλησίας εστιάζεται στο να σώσει την ψυχή του ανθρώπου και όχι να νομιμοποιήσουν οι Μητροπολίτες, την ανομαλία και τα σαρκικά του πάθη του αμαρτωλού, ή το αιρετικό φρόνημα του αποστάτη, διότι τότε αυτή δεν είναι Εκκλησία, αλλά αίρεση, η οποία οδηγεί στην απόλεια. Ορισμένοι παραποιούν την έννοια “αγάπη” και ομιλούν για την “αγάπη” της αμαρτίας, των παθών και του διαβόλου. Δεν είναι τυχαίο ότι στις γκέι παρελάσεις, έχουν αναρτήσει πανό με συνθήματα  υπέρ της λατρείας του διαβόλου, αφού και η ομοφυλοφιλία είναι μία δαιμονική πράξη. 

Τελικά “εκτός εκκλησίας” ποιοί θα μείνουν;

Τελικά ο Ναυπάκτου αφού λέει ότι θα κηδεύουν τους ομοφυλόφιλους, θα αφήσει τελικά “εκτός εκκλησίας”, μόνο τους “ανεμβολίαστους”, αφού το 2021, είχε βγάλει την αιρετική θεωρία, “ότι όσοι δεν εμβολιάζονται, είναι αυτόχειρες;” Τελικά τώρα που πεθαίνουν οι εμβολιασμένοι από ξαφνικίτιφα δεν ομιλεί! Εδώ βλέπουμε το κακόδοξον φρόνημα πολλών σημερινών Μητροπολιτών, οι οποίοι έρχονται σε σύγκρουση με τους Ιερούς κανόνες και τα δόγματα της εκκλησίας. Σε λίγο θα “εξωεκκλησιάσουν” τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, όπως έγινε επί Αρειανισμού και “θα θεωρούν ως μέλη της Εκκλησίας, όλους τους διεστραμμένους και αιρετικούς”. Φυσικά μόνο”εκκλησία” δεν είναι αυτό το πράγμα!

Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος λέει ότι “θα κηδεύουν τους ομοφυλόφιλους που θα τελούν πολιτικό γάμο “! Αίσχος!

Η “Ηττοπάθεια” και η νομοθεσία της Εκκλησίας

Τέλος ο Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευστάθιος, είπε σε συνέντευξη σε τοπικό κανάλι…, ότι “δεν αποφάσισε η Ιεραρχία για την βάπτιση ή όχι των τεκνοθετημένων παιδιών από τους ομοφυλόφιλους κ.λπ. διότι το άφησαν για την επόμενη μέρα του νομοσχεδίου, εφόσον επέλθει η ήττα”… Εδώ βλέπουμε μία ηττοπάθεια από πολλούς Μητροπολίτες. Γιατί τόση ηττοπάθεια από τους Μητροπολίτες;

Η ήττα θα έρθει εάν η Εκκλησία υποχωρήσει από την διδασκαλία της, διότι κακός στην ανακοίνωσή της λέει η Ιερά σύνοδος, ότι “μόνο η πολιτεία νομοθετεί”. Η εκκλησία έχει τους Ιερούς κανόνες και το Σύνταγμα των Ελλήνων, με την επίκληση της Αγίας Τριάδας. Οι ιεροί κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων και της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, είναι ανώτεροι από τους άθεους νόμους του σημερινού “Ελλαδιστάν” και έχουν επικυρωθεί από αυτοκράτορες της παγκόσμιας χριστιανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας! 

Βέβαια ο Μητροπολίτης Ευστάθιος, είπε και ένα σωστό, ότι “από την στιγμή που η πολιτεία νομοθετεί ενάντια στα χρηστά ήθη και την εκκλησία, τότε τους ζυγούς λύσατε”, εννοώντας ότι θα πρέπει να έρθει ο χωρισμός κράτους και Εκκλησίας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το κράτος έκλεισε τις εκκλησίες το 2020-21 κ.λπ..

Μητροπολίτης Σπάρτης: “Τους ζυγούς λύσατε”, με την πολιτεία

Ανακεφαλαίωση

Ανακεφαλαιώνοντας θα λέγαμε ότι η εκκλησία δεν έχει ηττηθεί ακόμη από την ψήφιση του gay νομοσχεδίου, αλλά η ήττα θα έρθει εάν αυτή δεν πάρει τις ακόλουθες αποφάσεις.

Πρώτον: Η αποδοχή εκ της κρατούσας εκκλησίας της βάπτισης των τεκνοθετημένων παιδιών από τους ομοφυλόφιλους, θα σημαίνει ότι οι ομοφυλόφιλοι θα μπορούν να συμμετέχουν ελεύθερα στο μυστήριο και αυτό θα είναι μία έμμεση αποδοχή του γάμου των ομοφυλοφίλων.

Δεύτερον: οι ομοφυλόφιλοι αλλά και οι πολιτικοί που ψήφισαν το νομοσχέδιο, θα πρέπει να αφοριστούν και επισήμως από την ιεραρχία, καθότι είναι ήδη αφορισμένοι από τους ιερούς κανόνες,  διότι εδώ δεν πρόκειται για έναν ομοφυλόφιλο, ο οποίος έπεσε στην πράξη της ομοφυλοφιλίας και μετανόησε, πράγμα σπάνιο, αλλά εδώ μιλάμε για πλήρη αμετανοησία και επιπλέον προσπάθεια επιβολής του νομο – φυλοφιλικού νομοσχεδίου από τους ομοφυλόφιλους και της διεστραμμένης αυτής σεξουαλικής πράξεώς τους, δια της νομοθετήσεως και δια του πολιτικού γάμου. Άρα εδώ έχουμε μία ομαδική πρακτική, όχι απλώς αμετανοησίας, αλλά και θεσμοθέτησης και καυχήσεως για την παρά φύσιν αμαρτία τους. Δεν μπορεί λοιπόν η εκκλησία να δέχεται και να κοινωνάει ανθρώπους, οι οποίοι έχουν κάνει πολιτικό γάμο, όταν μάλιστα λέει σωστά, ότι “δεν τον δέχεται ούτε για τους ετεροφυλόφιλους” (πόσο μάλλον για έναν ομοφυλοφιλικό γάμο, οι οποίοι έχουν τεχνοθετήσει παιδιά από παρένθετη μητέρα (και δηλώνουν αμετανόητοι), διότι με αυτό τον τρόπο  ουσιαστικά η εκκλησία εμμέσως αποδέχεται και αναγνωρίζει όλη την διεστραμμένη πράξη τους.

Εδώ φαίνεται γιατί αποποινικοποίησαν την μοιχεία, την έκτρωση, το διαζύγιο, την βλασφημία, την προσβολή των δημοσίων ηθών, την παιδική πορνογραφία (πλην εξαιρέσεων), για να πάμε μετά στην θεσμοθέτηση των συμφώνων συμβίωσης, του πολιτικού γάμου, της πολιτικής κηδείας κ.α. (φυσικά όλα αυτά έγιναν αρχικά για τους ετερόφυλους και μετά τα επέκτειναν πονηρά και για τους ομοφυλόφιλους, με το σύνθημα του “δικαιωματισμού”)!

ΟΙ ΛΌΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΒΑΠΤΊΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ

Πράγματι τα παιδιά των ομοφυλόφιλων δεν μπορούν να Βαπτίζονται, για τους εξής λόγους:

Πρώτον, διότι αυτό αποτελεί έμμεση αναγνώριση από την Ιερά σύνοδο, τόσο του γάμου, όσο και της τεκνοθεσίας εκ των ομοφυλοφίλων.

Δεύτερον, διότι θα παρίστανται οι ομοφυλόφιλοι στην βάπτιση, αν και είναι κανονικά αφορισμένοι σύμφωνα με τους Ιερούς κανόνες και επίσης θα υπογραφούν ως γονέας 1 και γονέας 2. Άρα θα έχουν πλήρη μυστηριακή συμμετοχή και ο ιερέας θα συνυπογράφει και θα συμφωνεί στην όλη διαδικασία, με την έγκριση της Μητροπόλεώς του, καθώς και του οικείοι Μητροπολίτη.

Τρίτον, διότι η γέννηση ενός παιδιού με παρένθετη μητέρα είναι μη φυσιολογική, θα έχει επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση του παιδιού και αποτελεί είδος μοιχείας. Επίσης τά παιδιά αυτά θα οδηγηθούν στην ομοφυλοφιλία.

Τέταρτον, διότι οι ομοφυλόφιλοι θεωρούνται από την εκκλησία, ακόμη και εάν έχουν βαπτιστεί, ως πεπτωκότες και ειδωλολάτρες, οι οποίοι μάλιστα είναι αμετανόητοι και θέλουν να περάσουν το πάθος τους ως δήθεν “φυσιολογικό” δια της θεσμοθέτησης “παρά φύσιν γάμου”, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να λάβει την ευλογία της εκκλησίας.

Πέμπτον, διότι η Εκκλησία βαπτίζει μόνο τα παιδιά των Ορθοδόξων χριστιανών με τις τρεις καταδύσεις, οι οποίοι έχουν ορίσει ανάδοχο και δεν βαπτίζει τα παιδιά των αιρετικών ή των αλλοθρήσκων, οι οποίοι είναι εκτός εκκλησίας, εκτός και εάν αυτά θελήσουν να βαπτιστούν μετά από την ενηλικίωσή τους και κατόπιν κατηχήσεως.

Έκτον, διότι έτσι θα ανοίξει ο “ασκός του Αιόλου” και τα παιδιά πλέον θα γίνουν”έρμαια” των σεξουαλικών διαστροφών του καθενός και της παιδεραστίας. Εβδομον, διότι έτσι διαλύεται ο θεσμός της οικογένειας και το οικογενειακό δίκαιο και ανοίγει ο δρόμος για την κτηνοβασία και την πολυγαμία όπως στις Ισλαμικές χώρες.

Ογδοον, διότι με την ΠΑΡΈΝΘΕΤΗ ΜΗΤΈΡΑ, ανοίγει ο δρόμος όχι μόνο για την κατά παραγγελίαν δημιουργία παιδιών (τύπου”Αρείας”Φυλής), αλλά πλέον και για την δημιουργία παρά φύσιν ανθρώπων στο μέλλον δια της κλωνοποίησης παιδιών, με σπέρμα τριών και άνω ομοφυλόφιλων ανδρών!

Ο αθεολόγητος Μητροπολίτης Παροναξίας Καλλίνικος, ο γνωστός για την αγάπη του στα εμβόλια και τις μάσκες μέσα στις εκκλησίες, κατά την εποχή του Κορωνοϊού, στην ανωτέρω συνέντευξη δήλωσε, ότι “μάλλον θα Βαπτίζουν τα παιδιά των ομοφυλόφιλων, αν και η Ιεραρχία δεν έχει ακόμη αποφασίσει”… Η θεολογία της μεταπατερικότητας σε όλο της το μεγαλείο. Ουσιαστικά δηλαδή είναι σαν να δέχεται εμμέσως τον γάμο των ομοφυλόφιλων.

Δείτε την δειλία του Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαου, ο οποίος δηλώνει “όλος καρδιά για τους ομοφυλόφιλους”!
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς έθεσε σωστά το θέμα, αλλά ήταν σχεδόν ο μόνος που το έκανε.
Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος: “Έκτρωμα ο πολιτικός γάμος των ομοφυλοφίλων”!
Πατρών Χρυσόστομος: “Σύγχρονοι Ηρώδες όσοι πολιτικοί φέρνουν τεκνοθεσία, από ομοφυλόφιλα ζευγάρια”!

ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ

από ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΟΝΤΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ | Απρ 7, 2024 | Αγγλικανική ΑίρεσηΑγία Γραφήαίρεση εικονομαχίαςΑίρεση ΝαομαχίαςΑίρεση του ΠαπισμούΕκκλησία & ΕπιστήμηΕκκλησία & ΗθικήΛειτουργικά ΒιβλίαΛειτουργικά Θέματαμη κατηγοριοποιημέναΜυστήριο τῆς έξομολογήσεωςΜυστήριο του ΒαπτίσματοςΟρθόδοξη ΆσκησηΟρθόδοξη ΙεροσύνηΟρθόδοξη ΟικογένειαΟρθόδοξη ΟμολογίαΟρθόδοξη ΠίστηΟρθόδοξο ΉθοςΟρθόδοξος γάμοςΟρθόδοξος μοναχισμόςΤα ιερά μυστήριαΤο Μυστήριο του ΓάμουΧριστιανική ΗθικήΧριστιανική πίστηΧριστιανισμός & ΕιδωλολατρίαΨευδοσύνοδος της Κρήτης | 0 Σχόλια

https://youtube.com/watch?v=Qx-iOliM-Jg%3Ffeature%3Doembed

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ – Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΠΟΨΗ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΗΛ. ΝΤΑΛΙΑΝΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΊΑΣ ΝΙΚΌΛΑΟΣ ΓΙΑ “ΜΗ ΑΦΟΡΙΣΜΌ” ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΏΝ ΠΟΥ ΨΉΦΙΣΑΝ ΥΠΈΡ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑΣ
gnosesthe tin ontos alitheia ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΊΑΣ ΝΙΚΌΛΑΟΣ ΈΚΑΝΕ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟPΕΝ T.V. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗ ΑΦΟΡΙΣΜΌ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΏΝ ΠΟΥ ΨΉΦΙΣΑΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΠΕΡΊ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑΣ, ΚΆΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΆ ΠΛΆΤΕΣ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΒΊΝΤΕΟ ΠΕΡΙΚΛΉΣ ΗΛ. ΝΤΑΛΙΆΝΗΣ

Ο ΝΑΥΠΆΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΈΟΣ ΛΈΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ, ΌΤΙ ΘΑ ΚΗΔΕΎΕΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΟΥΣ
gnosesthe tin ontos alitheia ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΉ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

Ο ΝΑΥΠΆΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΈΟΣ ΛΈΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ 3, ΌΤΙ ΘΑ ΚΗΔΕΎΕΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΟΥΣ

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου ο οποίος έδιωξε τους ανεμβολίαστους ως δήθεν “αυτόχειρες”, στο ανωτέρω βίντεο παραδέχεται κακοδόξως, ότι τους κανονικούς αυτόχειρες τους κήδευαν κανονικά, όπως ομοίως θα κάνουν και με τους ομοφυλόφιλους που θα τελέσουν πολιτικό γάμο και τεκνοθεσία από παρένθετη μητέρα. Στους πρώτους λάμβαναν χαρτί από γιατρό “τρελόχαρτο”. Στους ομοφυλόφιλους τι χαρτί θα λαμβάνουν;;;; Επίσης χαρακτήρισε τους ανωτέρω ως δήθεν “εντός Εκκλησίας”. Προφανώς ο Ναυπάκτου έχει σύγχυση με τον ορισμό “εκκλησία”, αφού φαίνεται να μην γνωρίζει τι σημαίνει. Αίσχος!!!!

ΚΑΚΌΔΟΞΕΣ ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΑΞΊΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΆΠΤΙΣΗ ΤΩΝ ΤΕΚΝΟΘΕΤΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ ΑΠΌ ΠΑΡΈΝΘΕΤΗ ΜΗΤΈΡΑ
gnosesthe tin ontos alitheia ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

ΚΑΚΌΔΟΞΕΣ ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΑΞΊΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΆΠΤΙΣΗ ΤΩΝ ΤΕΚΝΟΘΕΤΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ ΑΠΌ ΠΑΡΈΝΘΕΤΗ ΜΗΤΈΡΑ

Απάντηση Περικλής Ηλ Νταλιάνης Θεολόγος

Ποτέ η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν εφάρμοσε το νηπιοβαπτισμό σε αλλόθρησκες, ή αιρετικές, ή άθεες, ή αντίχριστες και ομοφυλοφιλικές οικογένειες και μάλιστα παιδιών γεννημένα από παρένθετη μητέρα (δηλαδή με μή φυσιολογική γέννηση). Ο θεσμός του αναδόχου λειτουργεί μέσα σε φυσιολογικές και βαπτισμένες Ορθόδοξες Οικογένειες, μεταξύ ανδρός και γυναικός.

ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΏΣ “ΕΚΤΌΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΌΣΟΙ ΨΉΦΙΣΑΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ”
gnosesthe tin ontos alitheia ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΏΣ “ΕΚΤΌΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΌΣΟΙ ΨΉΦΙΣΑΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ”

Σωστά ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, λέει ότι είναι εκτός εκκλησίας όσοι Βουλευτές ψήφισαν το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομοφυλόφιλων, αρκεί και ο ίδιος να το εφαρμόσει στην πράξη και ως προς τους δημάρχους της περιφέρειας Πειραιώς, οι οποίοι θα τελούν τους παρά φύσιν πολιτικούς γάμους και να μην υποχωρήσει όπως κάνει συνήθως! Επίσης στον τίτλο ΛΟΑΤΚΙ+ , ο οποίος περιλαμβάνει τους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες, τους Τρανς, θα προσθέσουν και τους παιδεραστές, τους αιμομίκτες, τους βιαστές, τους κτηνοβάτες, την πολυγαμία κ.α. γι’ αυτό έχουν βάλει στο τέλος του τίτλου “ΛΟΑΤΚΙ” και ένα σύν (+), γιατί εκεί θα προσθέσουν και τα υπόλοιπα διεστραμμένα! Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, αλλάζει το οικογενειακό δίκαιο!

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΚΝΟΘΕΤΗΜΈΝΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΒΑΠΤΊΖΟΝΤΑΙ
gnosesthe tin ontos alitheia ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΚΝΟΘΕΤΗΜΈΝΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΒΑΠΤΊΖΟΝΤΑΙ

Σωστά είπε ότι δεν πρέπει να Βαπτίζονται τα παιδιά των ομοφυλόφιλων από παρένθετη μητέρα, διότι αφενός αυτό είναι μία αναγνώριση του ψευδο-γάμου των ομοφυλόφιλων, αφετέρου ο ανάδοχος δεν μπορεί να δράσει μέσα σε μία παρά φύσιν οικογένεια που θα καταργεί την κατήχηση και τα παιδιά δεν θα μετανοήσουν εάν τα βαπτίζουμε και δεν θα καταλάβουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια διαστροφική αμαρτία και ασθένεια.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΑΘΗΝΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

Απαντώντας σε ερώτηση για το θέμα της βάπτισης, ο Μακαριώτατος κ. Ιερώνυμος τόνισε πως «πρέπει να επιστρέψουμε ξανά στην παράδοση. Αν η βάπτιση γίνεται στη μικρή ηλικία των παιδιών, είναι διότι μέσα στην Εκκλησία είχε δημιουργηθεί η αίσθηση ότι το παιδί μεγαλώνει μέσα σε ένα περιβάλλον χριστιανικών αρχών. Επομένως δεν χρειαζόταν κατήχηση, γιατί γινόταν εντός του περιβάλλοντος. Τώρα που αλλάζουν τα πράγματα, δεν είμαστε κατά των παιδιών. Τα παιδιά τα αγαπάμε και νοιαζόμαστε περισσότερο απ’ όλους τους άλλους. Η Εκκλησία θα περιμένει αυτά τα παιδιά να φτάσουν σε μία ηλικία και όταν μεγαλώσουν και επιθυμούν να βαπτιστούν, θα βαπτιστούν».

Ο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος, απαντώντας για το ίδιο θέμα, είπε πως «δεν έχω να προσθέσω τίποτα, τα είπε όλα ο Μακαριώτατος».

ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΏΝΥΜΟΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΠΤΊΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΩΝ ΓΚΈΙ ΓΆΜΩΝ. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΉΣ ΕΛΠΙΔΟΦΌΡΟΥ
gnosesthe tin ontos alitheia ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΏΝΥΜΟΣ: “ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΠΤΊΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΩΝ ΓΚΈΙ ΓΆΜΩΝ”. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΉΣ ΕΛΠΙΔΟΦΌΡΟΥ

Σωστά τόνισε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ότι τα παιδιά αυτά θα πρέπει να ενηλικιωθούν για να βαφτιστούν, αφού δεν μεγαλώνουν σε χριστιανική και φυσιολογική οικογένεια. Ύπουλος ο ρόλος του Αμερικής Ελπιδοφόρου, ο οποίος εκτός του ότι έβαλε πολλά κουταλάκια στην θεία κοινωνία στις ενορίες της Αμερικής λόγω κορωνοϊού το 2021, το 2022 στην Μητρόπολη Γλυφάδας, άνευ αδείας του οικείου Μητροπολίτου Αντωνίου, τέλεσε βάπτιση δύο τεκνοθετημένων παιδιών από ζευγάρι ομοφυλόφιλων, τα οποία ήταν γεννημένα από παρένθετη μητέρα και “βαπτίστηκαν” από ετεροδόξους αναδόχους, προκειμένου να ανοίξει το έδαφος για τους γκέι γάμους στην Ελλάδα. Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι ο Ελπιδοφόρος ήρθε πάλι στην Αθήνα τον καιρό που η κυβέρνηση ψήφιζε το νομοσχέδιο, ώστε να επηρεάσει τις εξελίξεις!

Print Friendly, PDF & Email
ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ (ΟΝΤΩΣ) ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ

ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ (ΟΝΤΩΣ) ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ

Συντάκτης

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *