Στην Αρχιεπισκοπή Κρήτης υπάρχουν κάποιες αντιδράσεις και “αποτειχήσεις κληρικών λόγω τις ψευδοσυνόδου της Κρήτης που έγινε το 2016. Θέλοντας λοιπόν ο γέροντας Νίκων να στηρίξει τον Αρχιεπίσκοπο Ευγένειο, αυτός προέτρεψε αρχικά τους παρευρισκόμενους “να μην ακούνε οι πιστοί όσους κατηγορούν τους ιερείς τους διότι αυτοί, είναι δοχεία της θείας Χάριτος λόγω των μυστηρίων που τελούν”. Σε αυτό δεν διαφωνούμε, αλλά ο γέροντας δεν μας είπε τι γίνεται σε περίπτωση που ο ιερέας πέσει σε Αίρεση και παραποίηση των ιερών μυστηρίων. Διότι άλλο είναι η ιεροκατηγορία, την οποία αυτός τόνισε και άλλο είναι η περίπτωση που ο πιστός “διακόπτει την κοινωνία, με έναν αιρετικό ή και ανήθικο ποιμένα”. Άλλο είναι το ένα και άλλο το άλλο. Έτσι λοιπόν πιο κάτω στην ομιλία του ο γέροντας Νίκων, φάνηκε να κατακρίνει και κακώς να εννοεί και να φωτογραφίζει όσους κληρικούς και λαϊκούς αντιδρούν στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης και όχι αντίθετα σε όσους κακώς προβαίνουν σε ιεροκατηγορία, δηλαδή σε μια άδικη κατάκριση εναντίων όλου του ιερού κλήρου!!! Γι’αυτό ο γέρων Νίκων, είπε “ότι “πολλοί γνωρίζουν από έξω και ανακατωτά τα δογματικά θέματα, ξέρουν να αναλύσουν την θεολογία της εκπορεύσεως του Αγίου Πνεύματος κ.λπ, αλλά πρόσθεσε ότι αυτό δεν θα τους σώσει διότι δεν μας σώζει η πίστη αλλά μόνο τα έργα”!!!
Εδώ πρόκειται για άλλη μια μεγάλη πλάνη που είπε ο γέροντας Νίκων, διότι οι Παπικοί λένε “ότι μόνο τα καλά έργα μας σώζουν και όχι η πίστη”. Και η Πρωτεστάντες πάλι λένε το αντίθετο, ότι “μας σώζει δήθεν μόνο η πίστη και όχι τα έργα”. Αλλά τόσο η Αγία Γραφή, όσο και η Ορθόδοξη Θεολογία διαψεύδουν και τις δύο αιρέσεις, διότι “και τα έργα άνευ της ορθοδόξου πίστεως είναι νεκρά, εγωκεντρικά και εσφαλμένα”, όπως και “η πίστη άνευ των καλών έργων είναι νεκρή και μη εφαρμόσιμη στην πράξη, διότι μένει απλά μία θεωρία”. Επίσης και μια αιρετική πίστη δεν σώζει ακόμη και εάν αυτή εφαρμοστεί στην πράξη! Είναι λοιπόν απορείας άξιον πως ένας αγιορείτης είπε σε μία ομιλία του τόσες πολλές κακοδοξίες!!! ΠΊΣΤΗ ΚΑΙ ΈΡΓΑ Η πίστη εκφράζεται με έργα. Χωρίς αυτά είναι νεκρή (βλ. Ιακ. 2:26). Κι ενώ τα έργα εκφράζουν την πίστη, η πίστη βεβαιώνει τα έργα. «Μερικοί», λέει ο όσιος Μάρκος ο Ερημίτης, «χωρίς να τηρούν τις εντολές, νομίζουν ότι πιστεύουν σωστά. Άλλοι πάλι, τηρώντας τις εντολές, περιμένουν την βασιλεία του Θεού ως οφειλόμενο μισθό. Και οι δύο όμως αστοχούν ως προς την βασιλεία του Θεού» (Περί των οιομένων εξ έργων δικαιούσθαι 17).
Ο Απόστολος Ιάκωβος στην Επιστολή του στο Β’ κεφάλαιο, και στίχο 18 αναφέρει “ότι η πίστη εκφράζεται με έργα. Χωρίς αυτά είναι νεκρή (βλ. Ιακ. 2:26). Κι ενώ τα έργα εκφράζουν την πίστη, η πίστη βεβαιώνει τα έργα”. Ιακώβου Β, 18′, ἀλλ’ ἐρεῖ τις· σὺ πίστιν ἔχεις, κἀγὼ ἔργα ἔχω· δεῖξόν μοι τὴν πίστιν σου ἐκ τῶν ἔργων σου, κἀγὼ δείξω σοι ἐκ τῶν ἔργων μου τὴν πίστιν μου. Άρα και Ορθόδοξη πίστη πρέπει να έχουμε και καλά και θεάρεστα έργα. Εάν λείπει ένα από τα δύο δεν σωζόμαστε. Και συμπληρώνει ο Άγιος Ιάκωβος.
| 22 βλέπεις ὅτι ἡ πίστις συνήργει τοῖς ἔργοις αὐτοῦ, καὶ ἐκ τῶν ἔργων ἡ πίστις ἐτελειώθη, | 22 Βλέπεις, ότι η ζωντανή πίστις ωδηγούσε και υποβοηθούσε εις τα έργα του, και από τα έργα η πίστις ετελειοποιήθη. |
ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΙΜΌΝΙΑ ΠΙΣΤΕΎΟΥΝ ΚΑΙ ΦΡΙΤΟΥΝ
Ορισμένοι οικουμενιστές Θεολόγοι παραποιούν την ανωτέρω φράση της Αγίας Γραφής “και τα δαιμόνια πιστεύουν και φρίτουν”, νομίζοντας ότι η φράση αυτή αφορά”την πίστη των δαιμονίων στα χριστιανικά δήθεν δόγματα “. Στην επιστολή Ιακώβου Β’ 19, διαβάζουμε.
| 19σὺ πιστεύεις ὅτι ὁ Θεὸς εἷς ἐστι· καλῶς ποιεῖς· καὶ τὰ δαιμόνια πιστεύουσι καὶ φρίσσουσι. | 19 Συ πιστεύεις, ότι ένας είναι ο αληθινός Θεός· και καλά κάμνεις. Αλλά και τα δαιμόνια πιστεύουν εις την ύπαρξιν του αληθινού Θεού, χωρίς όμως να ωφελούνται από αυτήν, την άνευ έργων πίστιν, αλλά τουναντίον καταλαμβάνονται από φόβον και τρόμον προ του δικαίου Θεού |


0 Σχόλια